loading...
دانلود برنامه اندروید-برنامه جانبی نیمباز|نیم موب
آخرین ارسال های انجمن
Mehrdad بازدید : 777 چهارشنبه 1393/02/31 نظرات (1)

امروز قصد معرفی اپلیکشن مسنجر رایگان Coco را داریم که دارای اینترفیسی کاملا شبیه به ویچت است و تقریبا تمامی امکانات ویچت را به صورت یک جا در خود دارد! این مسنجر که در گوگل پلی به عنوان سریع ترین مسنجر گوشی های هوشمند در جهان معرفی شده به صورت کاملا رایگان عرضه گردیده و به شما این امکان را می دهد که به راحتی و با سرعتی بالا با دوستان خود به چت بپردازید و از چت روم های عمومی آن استفاده نمایید!

نرم افزار کوکو با دارا بودن یک محیط کاربری بسیار ساده، امکانات فراوان، امکان برقراری تماس های صوتی با بالاترین کیفیت ممکن به صورت نامحدود و غیره آمده است تا مسنجری متفاوت را در تبلت و اسمارت فون اندرویدی شما به ارمغان بیاورد.
 

برخی از امکانات نرم افزار مسنجر Coco اندروید :


۱- امکان ایجاد چت های گروهی توسط شما

۲- دارا بودن انواع چت روم های مختلف برای چت با دیگر کاربران جهان

۳- امکان یافتن دوستان جدید در نزدیکی و یا در هر نقطه جهان

۴- پشتیبانی از شبکه های معمولی وای فای و ۳G و هر شبکه داده دیگر

۵- در دسترس بودن در همه ی کشورها بدون محدودیت

۶- کاملا رایگان بودن و نداشتن هیچگونه تبلیغات

 

 

Mehrdad بازدید : 3115 سه شنبه 1393/02/30 نظرات (0)

WhatsApp یک مسنجر قدرتمند است که به شما این امکان می‌دهد که به گفتگو با دوستانتان بپردازید بدون این که نیاز به پرداخت هزینه بابت اس‌ام‌اس داشته باشید.
این نرم افزار بر روی گوشی های iPhone, BlackBerry, Android و Nokia قابل استفاده می‌باشد که امکان استفاده دوستان با گوشی‌های مختلف را فراهم می‌آورد.
این مسنجر بسیار قدرتمند میباشد که در ابتدا برای گوشی های سیمبین ارائه گردید که به دلیل استقبال از این مسنجر نسخه های دیگر آن برای سیستم عامل های دیگر عرضه گردید.
بخاطر این که این نرم‌افزار از همان اینترنتی که برای مرور وب و دسترسی به ایمیل ، استفاده می‌نماید ، شما هزینه بسیار کمتری را برای گفتگو با دوستانتان خواهید پرداخت.
این مسنجر بر روی گوشی های S60 v5, S^3, Anna, Belle قابل نصب است.

 


JZ بازدید : 755 یکشنبه 1393/02/28 نظرات (1)

نسخه جدید بازی بتمن شوالیه تارکی به بازار عرضه شد. این بازی برای سیستم عامل محبوب و پرقدرت اندروید طراحی شده است. بازی شوالیه تاریکی یک بازی با گرافیک بسیار بالای HD است که امروز ما آن را با لینک مستقیم برای شما قرار دادیم. این بازی با بهترین کیفیت ممکن برای دستگاه های اندروید توسط شرکت مشهور و بزرگ بازیسازی گیم لافت ساخته و عرضه شده است. این بازی داستانی شبیه با فیلم بتمن را دارد و شما باید در شهر بگردید و با دشمنان مقابله کنید تا نگذارید آنان شهر را از بین ببرند

 

برخی از ویژگی های این بازی:

* کیفیت بسیار بالا و خیره کننده HD

* طراحی حرفه ای کاراکتر بتمن

* برگرفته از داستان بتمن

 

 

JZ بازدید : 645 پنجشنبه 1393/02/25 نظرات (1)

بازی Tic Tac Toe یا دوز یک بازی ساده ولی سرگرم‌کننده است. بازی خیلی ساده است،‌ هرکس بتواند ۳ شکل به‌صورت افقی، عمودی یا مورب در کنار یکدیگر قرار دهد برنده‌ی بازی است. در این بازی علاوه بر امکان بازی کردن تک‌نفره، می‌توانید با دوستان خود نیز به‌صورت دونفره به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

tic tac toe pro android بازی محبوب دوز Tic Tac Toe Pro 3.6.1   اندروید

JZ بازدید : 2074 سه شنبه 1393/02/23 نظرات (1)

BeeTalk یک نرم افزار مسنجر و شبکه اجتماعی با امکاناتی شبیه به نرم افزار ویچت همچون مامنت و انواع و اقسام استیکرها و اسمایل ها است که هم اکنون آخرین نسخه از آن در Apktops معرفی می شود . این نرم افزار با امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی توانسته کاربران زیادی را به سمت خود معطوف نماید.

 

Mehrdad بازدید : 790 سه شنبه 1393/02/16 نظرات (1)

Pou 1.4.37 یک بازی مدیریتی است که باید با حیوان خانگی به نام Pou آشنا بشوید اگر فکر می کنید که می توانید از عهده Pou بر بیایید پس همکنون این بازی را دانلود کنید. Pou یک بازی پرطرفدار برای پلتفرم اندروید می باشد و شما باید از پو نگه داری کنید و برای تامین وسایل مورد نیاز او در بازی پولی را داشته باشید پو هم مانند بقیه حیوانات خانگی بزرگ می شود و رشد می کند شما در بزرگ کردن پو خیلی سهم دارید شما باید در دوران خودکی پو او را تمیز کنید و از او مراقبت کنید و حتی گاهی اوقات با او بازی کنید.

برخی از ویژگی ها و امکانات این بازی:

* امکان تمیز کردن پو
* اضافه شدن کفش و بازی های جدید برای پو
* اضافه شدن کاغذ دیواری های جدید برای اتاق پو
* و…

 

 


JZ بازدید : 980 دوشنبه 1393/02/15 نظرات (0)

این نرم افزار جهت باز کردن قفل گوشی اندرویدی شما با اثر انگشت است کار این نرم افزار با بقیه نرم افزار ها متفاوت است و مانند بقیه فقط با صدا کار نمیکند بلکه شما میتوانید یک کلید مخفی روی صفحه گوشتان انتخاب کنید و با دست گذاشتن برای یک لحظه در این نقطه و سپس گذاشتن انگشت روی کادر شناسایی اثر انگشت، قفل گوشی را باز کنید اینگونه هیچ کس متوجه نمیشود شما چخ کاری انجام دادید . البته به جز این امکان شما میتوانید برنامه را روی حالت های مختلف تنظیم نمایید .

 

 

Finger_Print

 

 

JZ بازدید : 502 شنبه 1393/02/13 نظرات (1)

 

نرم افزار مخفی کننده عکس ها و فیلم های شخصی شما یعنی Gallery Vault Hide Video&Photo PRO v1.9.0 میتواند اطلاعات شما را در برابر افراد نا آشنل حفظ کند و به راحتی آن ها را از چشمشان پنهان کند میتوانید این نرم افزار را به راحتی از نیم موب دریافت کنید . 


 Gallery Hidden

Mehrdad بازدید : 517 شنبه 1393/02/13 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان از طریق اینترنت موبایل را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید طبیعی است که برای ارسال sms و مکالمه از طریق این نرم افزار ، باید طرف مقابل شما هم viber را بر روی گوشی خود نصب داشته باشد . پس از اینکه هر دوی شما نرم افزار Viber را بر روی گوشی هایتان نصب کردید از طریق اینترنت و به صورت کاملا رایگان ( با در نظر نگرفتن هزینه بسیار ناچیر استفاده نرم افزار از اینترنت ) می توانید به طرف مقابلتان sms رایگان بفرستید و یا حتی ساعت ها با وی و با کیفیت بالا مکالمه داشته باشید . مهم نیست که گوشی طرف شما چه مدل و چه سیستم عاملی داشته باشد ، مهم این است که Viber بر روی گوشی وی نصب باشد .

 

ویژگی های نرم افزار :

1- برقراری ارتباط رایگان با کاربران

2- ارسال پیامک رایگان با کاربران

3- کیفیت صدایی بهتر از تماس های معمولی

4- ارسال تصویر (از طریق دوربین یا گالری) در حالت پیامک

5- ارسال موقعیت جغرافیایی خود در حالت پیامک (مشاهده در نقشه گوگل)

6- در دسترس بودن توسط مخاطبین

 

 


JZ بازدید : 450 جمعه 1393/02/12 نظرات (0)

 

اگر سر و کارتان با اعداد و محاسبات است این نرم افزار بهترین ماشین حساب مهندسی و انتخاب برای شما و جایگزینی به جای ماشین حساب های گران قیمت است . این نرم افزار در نظر سنجی ها امتیاز بالایی گرفته است دلیل این امر امکانات فوق العاده ماشین حساب است . این ماشین حساب دارای 10 حالت مختلف مانند حالت ساده ، پیشرفته ، ماتریسی ، نموداری و... است که میتواند تمامی محاسبات پیچیده را انجام دهد . حتی این نرم افزار قابلیت ذخیره محاسبات شما در گوشیتان را دارا میباشد که میتوانید پس از هر محاسبه در صورت نیاز اطلاعات و نمودار ها را ذخیره نمایید . اکنون این نرم افزار را به راحتی از نیم موب دریافت کنید

 

techcalc+


تعداد صفحات : 59

درباره ما
دانلود برنامه اندروید برای دستگاه های اندرویدی و برنامه های موبایل با سیستم عامل های مختلف به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 596
  • کل نظرات : 2643
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 56090
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 234
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,331
  • بازدید ماه : 1,044
  • بازدید سال : 27,373
  • بازدید کلی : 7,492,632