loading...
دانلود برنامه اندروید-برنامه جانبی نیمباز|نیم موب
آخرین ارسال های انجمن
JZ بازدید : 1074 شنبه 1392/12/03 نظرات (3)

 

شما دیگه میتونید بدون هیچ زحمتی آیدی فلود بسازید . BadBuzz ninja ID Maker میتونه به سوالات امنیتی نیمباز هنگام ساخت آیدی پاسخ بده و دیگه نیازی نست شما مثل بقیه آیدی میکر ها این کد های امنیتی رو وارد کنید . فقط 10 آیدی ادول رو باید بصورت دستی بسازید بعد خود آیدی میکر شروع به ساخت آیدی میکنه و captcha (سوال امنیتی) رو خودش جواب میده

امکان جالبی که این آیدی میکر داره اینه که میتونه اد فلود هم بده یعنی بلافاصله بعد از اینکه یک آیدی فلود ساخته شد برنامه یه اد توسط اون آیدی به هدف یا همون آیدی شخصی که تعیین کردید میفرسته مثلا اگر برنامه 120 آیدی ساخت برای طرف 120 اد فرستاده میشه .

 

 

Ninja ID maker 

| آموزش استفاده در ادامه مطلب | 

دانلود در ادامه مطلب...

JZ بازدید : 1015 پنجشنبه 1392/06/28 نظرات (0)

Android ID MAKER [WWW.NIMMOB.IR]

 

شما براي فلود زدن توي روم هاي نيمباز نياز به آيدي هاي فلودي که همگي يک پسورد داشته باشن نياز داريد اين نرم افزار یعنی ID maker اين کار رو براي شما انجام ميده و شما ميتونيد به راحتي ايدي هاي فلودر خودتونو با اسم مورد نظر بسازيد. 

 

کار با اين آيدي ميکر که کاملا تست شده و عملي هم هست ، خيلي آسونه و به راحتي ميتونيد از اين آيدي ميکر استفاده کنيد و از ايدي هاي ساخته شده خودتون توي فلودر ها استفاده کنيد دقت کنيد که پسورد همه ي آيدي هاي فلودي رو يکسان قرار بديد . 

 


 

 

Mahdi بازدید : 1206 جمعه 1392/06/22 نظرات (0)


ممکن است شما با ID Maker فوق العاده Sae!d.71 کار کرده باشید اما همان طور که میدانید پس از تغییراتی که در نیمباز به وجود آمد ساخت آیدی توسط این آیدی میکر و خیلی از آیدی میکر های دیگر غیر ممکن شد تا ترفندی برای ساخت آیدی توسط همین آیدی میکر آمد و باعث شد آیدی میکر های زیادی بر اساس همین آیدی میکر ساخته شود.

حالا نسخه جدید این آیدی میکر ساخته شد که دیگر نیازی به هیچ ترفندی برای ساخت آیدی ندارد و به راحتی میتوانید آیدی های فلودی خود را با سرعت بسیار بالا جهت فلود ، تبلیغ و... تهیه کنید.

این آیدی میکر با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و تنظیمات زیادی به آن افزوده شده است.

Multi Captcha یکی از ویژگی های این آیدی میکر بینظیر است که باعث میشود سرعت ساخت آیدی بیشتر شود همچنین در این آیدی میکر هم میتوانید آیدی بصورت دستی یعنی Pass = user بسازید و سپس پسورد آیدی ها را توسط پسورد چینجر ها تغییر دهید.

 و یا اینکه آیدی ها را با استفاده از همین آیدی میکر با پسورد دلخواه خود بسازید این آیدی میکر میتواند پسورد آیدی های ساخته شده را بصورت اتوماتیک تغییر دهد و دیگر نیازی به استفاه از نرم افزار های دیگر برای تغییر پسورد آیدی ها ندارید.

همچنین میتوانید سرعت تغییر پسورد آیدی ها را هم تغییر دهید.

دقت کنید در شروع آیدی ساختن باید در 2 وقفه صبر کنید. ابتدا 2 آیدی ساخته میشود و 125 ثانیه باید صبر کنید.سپس 5 آیدی دیگر میسازید و 125 ثانیه دیگر صبر میکنید یعنی وقتی تعداد آیدی های ساخته شده به 7 رسید دیگر میتوانید بدون وقفه آیدی فلود بسازید.

اگر نسخه جدید این نرم افزار ساخته شد بلافاصله نرم افزار پیامی حاوی دانلود نسخه جدید به شما میدهد و میتوانید نسخه جدید نرم افزار را دانلود کنید.


قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار


- ساخت آیدی بصورت دستی و اتوماتیک

- تغییر پسورد آیدی ها بصورت خودکار

- سرعت بالا در ساخت آیدی

- تنظیم سرعت

- ذخیره کردن آیدی ها ساخته شده

- ساخت هر تعداد آیدی بصورت همزمان ( Multi captcha )

 و... 


نکته» پس از دانلود  تمامی فایل هایی را که در فایل فشرده قرار دارند را در یک پوشه قرار دهید.

فیلم آموزشی استفاده از نرم افزار اضافه شد ؛ هم آموزش و هم ایدی میکر را با هم دانلود کنید.

Mahdi بازدید : 240 جمعه 1392/06/22 نظرات (0)

 

بالاخره یک آیدی میکر مناسب برای اندروید توسط Reza-dracula  ساخته شد. که از سرعت مناسبی برخوردار است. این آیدی میکر در نیمی موب آماده دانلود است.

میتوانید آن را به راحتی دانلود کنید. کار با نرم افزار آسان است فقط کافیست کد های امنیتی را وارد کنید تا آیدی های شما ساخته شود.


Mahdi بازدید : 357 جمعه 1392/06/22 نظرات (0)


بالاخره یک آیدی میکر مناسب برای جاوا و سیمبین توسط Reza-dracula  ساخته شد. که از سرعت مناسبی برخوردار است. این آیدی میکر در نیمی موب آماده دانلود است.

میتوانید آن را به راحتی دانلود کنید. کار با نرم افزار آسان است فقط کافیست کد های امنیتی را وارد کنید تا آیدی های شما ساخته شود.

Mahdi بازدید : 420 جمعه 1392/06/22 نظرات (1)


BadBuzz Ninja ID maker یک آیدی میکر با سرعت بالاست که دارای 4 Captcha میباشد.

کار با این آیدی میکر بسیار آسان است و پسورد آیدی های شما را هم به صورت خودکار تغییر میدهد فقط کافیست پیسود ایدی های خود را بنویسید و Captcha (کد های امنیتی) را وارد کنید.

دقت کنید ابتدا فرایند آیدی ساختن با چند وقفه آغاز میشود و بعد میتوانید بدون وقفه آیدی بسازید. توضیحات هنگان ساخت آیدی داده میشود.

همچینن این آیدی میکر قابلیت save کردن آیدی ها را در یک فایل Text دارا میباشد.

 

 


Mahdi بازدید : 302 جمعه 1392/06/22 نظرات (0)


این آیدی ID maker از سرعت بسیار بالای برخوردار است. همان طور که میدانید آیدی میکر جهت ساخت آیدی فلود است. که شما در فلودر ها به آن ها نیاز دارید.

شما با استفاده از این نرم افزار هم میتوانید نام آیدی های فلودی خود را بصورت دستی وارد کنید و یا نام آیدی های فلودی خود را بصورت اتوماتیک  انتخاب کنید و به لیست آیدی ها اضافه کنید.

ویژگی این آیدی میکر نسبت به بقیه این است که دیگر نیاز ندارید که پسورد ایدی های فلودی خود را پس از ساختن تغییر دهید بلکه فقط کافیست پسورد مورد نظر خود را وارد کنید تا تمامی آیدی های شما با همان پسورد ساخته شود.

نحوه عملکرد این آیدی میکر به این صورت میباشد که ابتدا باید 2 بسازید سپس تایمر نرم افزار به صورت خود کار روشن میشود و 125 ثانیه باید صبر کنید بعد از چند وقفه 125 ثانیه ای شما میتوانید بدون وقفه آیدی بسازید.

 دقت کنید که تایمر این نرم افزار به صورت خودکار روشن میشود و نیاز نیست که شما آیدی های ساخته شده را بشمارید و  به تایمر هم نیاز ندارید زیرا خود نرم افزار تایمر دارد.

پس از  به اتمام رسیدن 125 ثانیه نرم افزار به شما اجازه میدهد ادامه آیدی های خود را بسازید.

همچنین ااین نرم افزار قابلیت بروز رسانی خودکار را نیز دارد که اگر نسخه جدید وجود داشت بصورت خودکار بروزرسانی خواهد شد.


»» آموزش تصویری استفاده از نرم افزار در ادامه مطلب اضافه شد.

Mahdi بازدید : 186 جمعه 1392/06/22 نظرات (1)

 

دیگر به راحتی با استفاده از این ID Maker میتوانید برای خود آیدی فلودی بسازید و در فلودر ها استفاده کنید.

کار با نرم افزار بسیار آسان میباشد. این نرم افزار دارای یک تایمر است که در سمت راست تصویر پایین مشاهده میکنید.

 ابتدا How to make id - Help را بزنید تا آموزش ساخت آیدی با این ID maker را مشاهده کنید. در اینجا هم توضیحی در مورد آموزش ساخت آیدی با این نرم افزار داد میشود.

هشدار: نیم موب این نرم افزار را آلوده شناسایی کرده است تصمیم با خودتان است.

Mahdi بازدید : 331 جمعه 1392/06/22 نظرات (0)

 

شما با استفاده از این نرم افزار میتونید به راحتی هر چه تمام تر و با سرعتی باور نکردنی با استفاده از گوشیتون آیدی نیمباز برای کار هایی مثل.فلود ،تبلیغ و... بسازید.

»حجم فایل بسیارکمه وفقط 8 کیلو بایت میباشد.این آیدی میکر روی اکثرگوشی ها قابل نصبه.

JZ بازدید : 1023 پنجشنبه 1392/06/21 نظرات (2)

به نظر من این بهترین آیدی میکر سرعتش فوق العاده زیاده توی 5 دقیقه اگه سریع باشی میتونی 100 تا آیدی فلودی بسازی از دستش ندید

 


*برای دانلود به ادامه مطلب برید*


درباره ما
دانلود برنامه اندروید برای دستگاه های اندرویدی و برنامه های موبایل با سیستم عامل های مختلف به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 596
  • کل نظرات : 2643
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 56090
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 234
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,478
  • بازدید ماه : 1,191
  • بازدید سال : 27,520
  • بازدید کلی : 7,492,779