loading...
دانلود برنامه اندروید-برنامه جانبی نیمباز|نیم موب
آخرین ارسال های انجمن
JZ بازدید : 11742 چهارشنبه 1392/08/15 نظرات (11)

 

وی چت (weChat) که یکی از بهترین مسنجرهای موجود برای سیمبین است که تا امروز بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر را به سمت خود جذب کرده است و برای انواع سیستم عامل سیمبین، اندروید، ویندوز فون و اپل نسخه های مختلف خود را عرضه کرده است .

با این مسنجر می توانید به آسانی به گفتگو با دوستانتان بپردازید . امکان گفتگو به صورت صوتی، تصویری و متنی در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است .

 

wechat symbian

 

تغییرات نسخه ی v4.2.2 :

 

-  افزوده شدن امکان ذخیره محتوای مورد علاقه از چت

- افروده شدن قابلیت اضافه کردن دوستان با نزدیک هم نگه داشتن گوشی

- حذف آسان تاریخچه ی چت

- قابلیت shake بازی

 و...

 


 

  • پسورد : ندارد
  • حجم فايل : 6.2 MB

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alireza در تاریخ 1392/11/23 و 5:45 دقیقه ارسال شده است

lمسخره خودتون کردین همه اس اندروید پس سیمبیان دیگه هوتوتو

این نظر توسط hanieh در تاریخ 1392/09/26 و 0:01 دقیقه ارسال شده است

سلام من گوشیم سی7 هست ویچت روش نصب نمیشه چطورباید گوشیمو به روز کنم توروخدا کمکم کنید
پاسخ : شما میتونید با رفتن به سایت www.wechat.com وی چت برای مدل گوشی خودتون پیدا کنید

این نظر توسط hanieh در تاریخ 1392/09/26 و 0:00 دقیقه ارسال شده است

سلام من گوشیم سی7 هست ویچت روش نصب نمیشه چطورباید گوشیمو به روز کنم توروخدا کمکم کنید

این نظر توسط شادگان در تاریخ 1392/09/04 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

سلام.ممنون و سخته نباشید...میشه واسه جاوا وی چت رو بزارید؟گوشی ایکس 2وی چت هست ؟

این نظر توسط ....... در تاریخ 1392/09/03 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

ممنون لطف کردید فقط لطف کنید بگید واسه اینکه فارسی رو برعکس تایپ نکنه چیکار کنم؟
پاسخ : واسه سیمبین کلا فارسی رو برعکس تایپ میکنه هیچ راهی وجود نداره

این نظر توسط Ali ahan در تاریخ 1392/08/29 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

Salam goshim nokia asha 311 hast. tamame saia raftam barname wechat baram nadaran! hata akhar bargiri az inja payam mide (ghalebe barname poshtibani nemishe) baba to kafe in wechat mondan. 1rahi1birahi?? Kheyliam aghaiiiiiiiiiiiii
پاسخ :

سلام این ویچت برای سیمبین لمسیه بعد برای سیمبین کیبوردی هم میذاریم

این نظر توسط amir در تاریخ 1392/08/24 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

مال من سری3 هست وکیبردیه.
از کدوم سایت دانلود میکنی؟
ادرس سایت بده چک کنم ورژن جدید نیومده.
ادرس سایت بده مرسی
پاسخ : سلام از خود سايت wechat
http://wechat.com

این نظر توسط amir در تاریخ 1392/08/22 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

مثلا چه تاریخی بزارم نصب بشه؟
پاسخ :
تاریخ امروز به میلادی

این نظر توسط amir در تاریخ 1392/08/22 و 11:43 دقیقه ارسال شده است

سلام من نصب نمیشه
nokia E5-00
دارم تاآخرش که میره میگه نصب ممکن نیست چکار کنم؟شکلک
پاسخ :
سلام من 5800 دارم و به راحتی هم نصب شد
تاریخ گوشیتو بروز کن ببین درست میشه یا نه

این نظر توسط amir در تاریخ 1392/08/18 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

سلام
این نسخه فارسی درست مینویسه؟
پاسخ : بله


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود برنامه اندروید برای دستگاه های اندرویدی و برنامه های موبایل با سیستم عامل های مختلف به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 596
  • کل نظرات : 2643
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 56090
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 234
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,408
  • بازدید ماه : 1,121
  • بازدید سال : 27,450
  • بازدید کلی : 7,492,709