loading...
دانلود برنامه اندروید-برنامه جانبی نیمباز|نیم موب
آخرین ارسال های انجمن
JZ بازدید : 339 سه شنبه 1393/01/12 نظرات (0)

حتما شما هم بوت های زیادی رو دیدید که هر کدومشون کار خاصی انجام میده شما میتونید با این برنامه یه بوت که همه ی اون کار ها و حتی بیشتر رو انجام میده بسازید و اون بوت سرور رو معروف کنید . معمولا از این نوع برنامه ها روی VPS استفاده میکنن .

آموزش استفاده از ابن برنامه و ویژگی های این نرم افزار رو برای شما میذاریم و توضیح میدیم این برنامه رو به راحتی از بزرگترین سایت نرم افزار های جانبی نیمباز "نیم موب" دانلود کنید .

استفاده از بوت بسیار سادست فقط در هر قسمت باید جوک ها، جملات عاشقانه ،آیدی های فروشی شما، و... رو با # استفاده کنید دستورات بوت برای استفاده ادمین های بوت و کاربران بوت رو میتونید توی Help بالای نرم افزار مشاهده کنید.

ما تمامی تنظیمات برنامه رو توی یه save برای شما آماده کردیم که کار شما خیلی ساده تر میشه و حساب کار برای استفاده کردن از بوت میاد دستتون فقط کافیه این save رو با زدن گزینه save و بعد Load کردن سیوی که ما آماده کردیم باز کنید تا تنظیمات پیش فرض به به بوت اضافه بشه این save به بصورت اختصاصی توسط نیم موب تهیه شده و برای رضایت شما کاربران عزیز نیم موب است .

در کادر Remoter باید ادمین های بوت رو قرار بدید هر ادمین رو با # جدا کنید.

 

Robot_assistant

 

ویژگی های نرم افزار

 

- برداشتن عکس آیدی

- برداشتن پروفایل دیگران

- میدیریت کامل بوت از راه دور توسط ادمین های بوت

- اضافه کردن فیلم به بوت

- اضافه کردن جوک و جملات عاشقانه به بوت

- تغییر استاتوس خودکار

- بوت s2a server

- ارسال s2a با برنامه برای ادلیست بوت

- اضافه کردن فیلم ، عکس ، موزیک ف برنامه موبایل ، کامپیوتر و.. 

و...

دانلود در ادامه مطلب...

JZ بازدید : 1061 جمعه 1392/11/11 نظرات (0)

 

Quiz Bot که به معنای بوت مسابقه است میتواند کاربران روم شما را برای مدت طولانی سرگرم کند و بازدید چت روم شما را بالا ببرد در این نسخه از این نرم افزار امکانات جدید اضافه شده و باگ ها برطرف شده است . این بوت مسابقه 2 نوع مسابقه دارد یکی از این مسابقات ، بازی با اعداد و دیگری بازی حدس زدن اسم های فارسی است.

 

Quiz Bot v3

 

قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار

 

- دارای 2 بازی مختلف ( بازی با اعداد و بازی حدس زدن اسامی)

- دارای ریموتر برای کنترل از راه دور

- قابلیت ذخیره کردن اطلاعات

- Reconnect شدن پس از دیسی

- ارسال راهنمای استفاده از بوت به پی وی کاربران

- اضافه کردن چندین پیام تبریک به برندگان

- نشان دادن رتبه و امتیاز هر کاربر هم در روم و هم در پی وی بوت

- قابلیت تنظیم سرعت

و...

دانلود در ادامه مطلب...

 | آموزش استفاده از نرم افزار در ادامه مطلب اضافه شد |

 

Mehrdad بازدید : 1668 سه شنبه 1392/11/08 نظرات (2)

 احتمالا شما هم با یه همچین بوت سرور هایی کار کردین که کارشون بردن بوت به روم هاست . Nuke Mobile server برنامه ای بسیار قدرتمنده که میتونید با استفاده از این نرم افزار بوت سرور به اسم خودتون آنلاین کنید . توی این نسخه از نرم افزار امکانات بسیار جدیدی اضافه شده مثل:

 

- قابلیت s2a دادن به ادلیست بوت سرور توسط خود برنامه 

- ذخیره پسورد بوت ها (باعث میشه اگه بخوای دوباره بوت ببری رومت با یه دستور خلاصه این کار رو انجام بدی)

- ذخیره اطلاعات بوت در روم ها ( شما میتونید با این امکان اطلاعات خودتون مثل پیام خواشامد گویی و.. رو سیو کنید و هر وقت که خواستید اطلاعات ره راحتی Load کنید

- قدرتمند تر شدن بوت های ریاضی و سرگرمی

- آپدیت خودکار نرم افزار

- اضافه شدن بوت سوال و جواب خودکار

- اضافه شدن جوک بوت و قدرتمند تر شدن آن 

و...

نرم افزار بوت سرور نیمباز

دانلود در ادامه مطلب...

| امکانات جدید اضافه شده به نرم افزار در ادامه مطلب |

 

JZ بازدید : 939 پنجشنبه 1392/11/03 نظرات (1)

قفل گذاری روی فایل ها بدون نرم افزار

احتمالا شما هم تعدادی فایل شخصی برای مثال عکس های خانوادگی در پوشه ها و فولدر های خود دارید که مایل نیستید همه به آن دسترسی داشته باشند . خوب شما برای جلوگیری از دسترسی آنها چه کاری انجام میدهید؟ آنها را مخفی ( Hidden ) می کنید؟ یا داخل ده‌ها فولدر تو در تو قرارشان می دهید؟ و یا به جاهای دور از انتظار انتفالشان می دهید؟

اما همان طور که خیلی ها میتوانند فایل ها را مخفی کنند پس به راحتی هم میتوانند فایل های مخفی شما را پیدا کنند و به آن ها دسترسی یابند . پس در این مواقع قفل گذاری روی فوادر ها آخرین راه حل است.

بی‌شک شما هم نرم‌افزارهای مختلفی را دیده‌اید که قادرند تا بر روی Folder دلخواه شما کلمه عبور قرار دهند و آن را از دید دیگران پنهان کنند . اما خب چیزی که مشخص است این است که برای قفل کردن فایلها و فولدرها و همچنین بازکردن قفل فایلها نیازمند نرم‌افزار هستید و از طرفی بسیاری از نرم‌افزاری اینچنینی نسخه رایگان ندارند.

در این پست قصد داریم تا با روشی جالب و بدون استفاده از نرم‌افزار، خودتان یک قفل گذار جالب برای فولدرهای خودتان بسازید تا محتویات فولدر با وارد کردن کلمه عبور صحیح قابل نمایش باشد !


آموزش در ادامه مطلب...

 

 

 

JZ بازدید : 655 یکشنبه 1392/10/29 نظرات (0)

 

توی این نرم افزار بیش از 1400 ایدی قرار داده شده که شما میتونید با استفاده از این نرم افزار ایدی خودتون رو آنلاین کنید و این 1400 ایدی رو به ادلیست خودتون اضافه کنید . نرم افزار شکلی زیبا داره که هیچ کدوم از ایدی ها رو جا نمذاره و همه رو بصورت کامل اد میکنه منتهی توجه داشته باشید که نرم افزار بعد از اد کردن هر 5-6 آیدی یه وقفه ی کم داره و دلیلش هم اینه که از بلاک شدن آیدی شما جلوگیری شه .

فقط کافیه آیدی خودتون رو همرا با پسوردش توی برنامه قرار بدید و LOGIN+START رو بزنید تا نرم افزار کار خودش رو شروع کنه و به ادلیست شما اضافه بشه .

پر کردن ادلیست نیمباز

دانلود در ادامه مطلب...

 

JZ بازدید : 636 شنبه 1392/10/21 نظرات (0)

 

با سلام . نیم موب برای شما یک نرم افزار کاربردی رو آماده کرده که ممکنه برخی مواقع بدردتون بخوره و بخواید یک ایدی رو کلا از نیمباز پاک ( Remover ) کنید . فقط کافیه آیدی رو همراه با پسورد بزنید و گزینه Remove رو بزنید تا آیدی شما به راحتی پاک شه . NimMob ID Remover بدرد کسایی که دیگه نمیخوان نیمباز بیان هم میخوره و میتونن آیدی خودشون رو به راحتی پاک کنن .

این نرم افزار توسط asghar_hichkas@n.c ساخته شده .

نکته: توی کادر Resource هر چی دوست داشتید بذارید فقط از space استفاده نکنید

NimMob Nimbuzz ID Remover

دانلود در ادامه مطلب...

JZ بازدید : 1744 شنبه 1392/10/21 نظرات (1)

این روبات تمامی توانایی های یه بوت کامپیوتر رو داره که میتونه روم شما رو بخوبی کنترل کنه و همچنین کاربران روم شما رو سرگرم کنه.

امکانات و توانایی های این بوت: 

1 - قابلیت جوک گفتن در روم: شما میتوانید در بخش joke جوک های خود را به بوت اضافه کنید .

2 - ریموتر ( کنترل از راه دور ) : با این امکانان میتوانید بوت را از راه دور کنترل کنید در قسمت Remoter نام آیدی کسی را که میخواهید بوت از او پیروی کن وارد کنید .

3 - ممبر و بن خودکار: با فعال کردن  یکی از این 2 گزینه بوت با ورود هر کاربر به روم یا او را ممبر میکند یا بن صورت میگیرد .

4 - خوش آمدگویی: با این امکان بوت به کاربران خوشامد میگوید در بخش welcome میتوانید پیام های خوشامد گویی را اضافه کنید .

5 - فیلتر کلمات و جملات ممنوع : در این بخش میتوانید کلمات زشت را وارد کنید تا اگر کاربری در روم این کلمات را تکرار کرد توسط بوت بن شود .

6 - پیام مخفی ( Hidden msg ) : بوت بوسیله این امکان پیام مخفی به روم میفرستد تا اگر مدت زمان زیادی در روم پیامی ارسال نکرد کیک نشود .

نکته: در جلوی کادر Joke کادر دیگری وجود دارد که تایمر ارسال جوک به روم است این قسمت بر حسب صدم ثانیه است و بصورت پیش فرض روی 10000 برابر 100 ثانیه قرار دارد که قابل تغییر است .

 

Nimbuzz Android Full bot 

دانلود در ادامه مطلب...

 

JZ بازدید : 691 چهارشنبه 1392/10/18 نظرات (0)

 

 Apple bot یک روبات فوق العاده جهت مدیریت عالی روم شما و سرگرم کردن کاربران روم شماست

این روبات دارای امکانات بسیار زیادی هست که در ادامه اونها رو ذکر میکنیم .

جوک بوت و لاو بوت(fun bot) : این امکان روبات جهت ارسال جوک و جملات عاشقانه در روم است .

فال بوت و عشق سنج: با این امکانات که باعث سرگرم کردن کاربران روم هم میشود  بوت با ارسال کلمه ی فال یا faal در روم یک فال حافظ در pv کاربری که این کلمه رو ارسال کردن فرستاده میشه عشق سنج هم که توی خود بوت آموزش استفادشو گذاشته برای سنجیدن عشق میان کاربران روم است

بوت خوشامد گویی ( welcome bot ) : بوت در Pv و room برای کاربران پیام خوشامد گویی ارسال میکند

فیلتر های گوناگون ( filters ) : در این قسمت بوت شما میتوانید برای مثال کلماتی رو که هر فرد با تکرار کردن اون ها توی روم باعث کیک ، بن یا ویزیتور شدنش میشه رو وارد کنید و فیلتر های دیگه مثل اینتر مسیج که هر کس متن طولانی بفرسته بن میشه و...

مانیتور بوت: نشان دادن وضعیت بوت های گوناگون

پاسخ خودکار به کاربران ( auto anwser ) : بوت میتوانید بصورت خودکار جواب کاربران رو بده برای مثال توی بخش auto anwser و در کادر Question سوال رو قرار بدید و در بخش Anwser جواب رو قرار بدید برای مثال توی بخش سوال بنویسید سلام در بخش جواب پاسخ رو بنویسید 

 

ریموتر ( Remoter ) : توی این بخش آیدی های کسانی رو که میخواید بوت شما از اونها دستور بگیره رو قرار بدید هر آیدی رو با # جدا کنید.

 

badbuzz apple bot روبات فوق العاده برای مدیریت روم شما

 

 تغییرات اعمال شده در این نسخه

  

- تغییر استاتوس آیدی بوت

- برگشتن به روم بعد از دیسی شدن

- قرار دادن موضوع ( subject ) برای روم 

  

ادامه توضیحات و دانلود در ادامه مطلب...

 

JZ بازدید : 548 چهارشنبه 1392/10/18 نظرات (0)

 

CB Room Advertiser نرم افزاری کاربردیه که این روز ها به کار خیلی ها میاد با استفاده از این نرم افزار میتونید توی 15 روم نیمباز به راحتی تبلیغ کنید این نرم افزار میتونه تبلیغ شما رو به پی وی افراد در روم های ارسال کنه. همچنین این پیام برای مدیران روم ارسال نمیشه و شما برای ورود هر ایدی به روم باید captcha یا همون کد امنبیتی رو وارد کنید. چون نرم افزار زبان فارسی هم داره نیاز به آموزش استفاده نیست و به راحتی قابل استفادست . 

نرم افزار تبلیغ در روم های نیمباز

دانلود در ادامه مطلب...

 

 

JZ بازدید : 1797 یکشنبه 1392/10/15 نظرات (0)

 

بالاخره یه پی وی فلودر بسیار عالی ارائه شد که سرعت بسیار بالایی توی فلود زدن داره . همچنین محیطی ساده و زیبا با امکانات عالی که میتونه به شما بسیار کمک کنه.

فقط کافیه با استفاده از این نرم افزار با آیدی خودتون آنلاین بشید و کسایی رو که میخواید برای اون ها پی وی فلود ارسال بشه رو از توی ادلیست مشخص کنید ، متن فلود خودتون رو بنویسید و کار خودتون رو شروع کنید.

Pv_flooder_androidNimmob_pv_flooder

دانلود در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 10

درباره ما
دانلود برنامه اندروید برای دستگاه های اندرویدی و برنامه های موبایل با سیستم عامل های مختلف به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 596
  • کل نظرات : 2643
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 56090
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 234
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,484
  • بازدید ماه : 1,197
  • بازدید سال : 27,526
  • بازدید کلی : 7,492,785