loading...
دانلود برنامه اندروید-برنامه جانبی نیمباز|نیم موب
آخرین ارسال های انجمن
JZ بازدید : 1162 شنبه 1392/12/10 نظرات (1)

این نرم افزار توسط تیم نیم موب ساخته شده. میتونید با استفاده از این برنامه یه بوت s2a  آنلاین کنید که بقیه میتونن ادش کنن و اون ها هم استفاده کنید . احتمالا شما هم از این نوع بوت ها دیدید که میتونید باهاشون s2a بدید ، عکس ایدی بردارید و تاریخ ساخت آیدی رو ببینید این نرم افزار هم به شما این امکان رو میده یک بوت با هیمین امکانات آنلاین کنید و اون رو به سرعت معروف کنید.

 

full bot server s2a

 NimMob Full s2a Server by asghar_hichkas@n.c

 

ویژگی های و قابلیت های این بوت سرور

 

- کابران بوت میتونن به ادلیستشون با استفاده از بوت s2a بدن

- قابلیت برداشتن عکس آیدی دیگران توسط بوت

- نشان دادن تاریخ دقیق ساخت هر آیدی توسط بوت

- آزاد بودن استاتوس ( status )

- آزاد بودن پیام wlc و Help

- ادد خودکار

دانلود در ادامه مطلب...

 

JZ بازدید : 650 پنجشنبه 1392/11/03 نظرات (1)

 

این روز ها دیگه همه به راحتی s2a میدن البته با توجه به این که نرم افزار های ارسال s2a هر روز داره بیشتر میشه کاربران هم بیشتر s2a میدن چون به راحتی به این نرم افزار ها دسترسی دارن. این s2a sender توی 4 ثانیه به 1000 ادلیست میتونه یک پیام رو ارسال کنه .

همچنین از شکل بسیار زیبایی برخوداره که میتونه توجه کاربران رو جلب کنه از امکانات این s2a sender میشه به قابلیت قبول کردن خودکار اد هایی که به شما ارسال شده ، قابلیت ارسال متن فقط برای کسانی که آنلاین هستن علاوه بر ارسال به همه ، ارسال متن شما فقط برای افراد خاص ( قابلیت انتخاب گروه خاصی از افراد ، و همچنین شکلک های متحرک زیبا برای استفاده در متن s2a و نداشتن متن تبلیغاتی پایان متن s2a اشاره کرد .

 

برنامه ارسال s2a

 

تغییرات نسبت به نسخه ی قبلی

 

- بالا رفتن سرعت

- نشان دادن ادلیست ناقص و کسانی که کامل اد نشدن در کادر CURRUPT ADDLIST

- اضافه شدن گزینه های Resend by و s2a By

- تغییر در شکل ظاهری

دانلود در ادامه مطلب...

 

JZ بازدید : 500 پنجشنبه 1392/10/26 نظرات (1)

 

همون طور که خودتون هم مشاهده میکنید تعداد بوت های s2a بسیار زیاد شده و این برای بعضی از کاربران نیمباز دردسر ساز شده و خیلی ها آیدی خودشون رو با همین بوت های s2a و توسط افراد سود جو از دست دادن من پیشنهاد میکنم که خودتون توسط نرم افزار هایی که توی نیم موب قرار میگیره به ادلیست خودتون s2a بدید و به کسی اعتماد نکنید . این نرم افزار نسبت به s2a sender های دیگه ویژگی خاصی که داره اینه که مانیتور داره و میتونید مراحل s2a رو مشاهده کنید. همچنین هنگام اس تو آ دادن نرم افزار هنگ نمیکنه و به راحتی میتونید متن خودتون رو به همهی ادلیست ارسال کنید .

      bigbuzz Nimbuzz s2a sender  دانلود در ادامه مطلب...


JZ بازدید : 254 چهارشنبه 1392/10/18 نظرات (1)

 

این روزا تعداد کاربرانی که از s2a استفاده میکنن روز به روز در حال افزایش هست . این نرم افزار برای ارسال s2a به ادلیست و مخصوص اندرویده که میتونید با سرعت نسبتا خوب به راحتی یک متن رو برای تمامی ادلیست خودتون ارسال کنید. یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت انتخاب کردن گروه خاصی از افراده که s2a شما فقط برای اون ها ارسال بشه .

نرم افزار ارسال s2a نیمباز برای اندروید

دانلود در ادامه مطلب...

 

JZ بازدید : 631 جمعه 1392/10/06 نظرات (3)

 

این روز ها دیگه همه به راحتی s2a میدن البته با توجه به این که نرم افزار های ارسال s2a هر روز داره بیشتر میشه کاربران هم بیشتر s2a میدن چون به راحتی به این نرم افزار ها دسترسی دارن.

این s2a sender توی 4 ثانیه به 1000 ادلیست میتونه یک پیام رو ارسال کنه . همچنین از شکل بسیار زیبایی برخوداره که میتونه توجه کاربران رو جلب کنه از امکانات این s2a sender میشه به قابلیت قبول کردن خودکار اد هایی که به شما ارسال شده ، قابلیت ارسال متن فقط برای کسانی که آنلاین هستن علاوه بر ارسال به همه ، ارسال متن شما فقط برای افراد خاص ( قابلیت انتخاب گروه خاصی از افراد ، و همچنین شکلک های متحرک زیبا برای استفاده در متن s2a و نداشتن متن تبلیغاتی پایان متن s2a اشاره کرد .

نرم افزار ارسال پیام گروهی مخصوص مسنجر نیمباز

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

JZ بازدید : 418 چهارشنبه 1392/08/29 نظرات (1)

badbuzz bot s2a

 

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که میخواین s2a بدید ولی به دلایلی توی اون زمان قادر به s2a دادن نیستید . یا اینکه میخواید برای راحتی کار یه بوت s2a sender خصوصی برای خودتون توی ادلیست داشته باشید که هر وقت مایل بودید به وسیله ی اون به ادلیست خودتون s2a بدید.

 

همون طور که میدونید s2a به معنای ارسال به همه ست یعنی یک متن رو به همه ی ادلیست ارسال کنید.

این نرم افزار هم دقیقا همین کار رو برای شما انجام میده . فقط کافیه یه آیدی که توی ادلیستتون هم هست رو به عنوان بوت اختصاصی خودتون انتخاب کنید و بوسیله ی این نرم افزار آنلاین کنید و به راحتی با ارسال کردن دستوراتی خاص توی Pv بوت با سرعت به ادلیست خودتنون بدون بلاک شدن آیدیتون s2a بدید. از این نرم افزار بیشتر روی vps استفاده میکنن.

 

نکته: این نرم افزار برای استفاده ی تکنفرست

» آموزش استفاده در ادامه مطلب اضافه شد

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

 

JZ بازدید : 462 سه شنبه 1392/08/21 نظرات (3)

 

NimMob s2a sender نرم افزاری قدرتمند جهت ارسال یک متن به تمامی ادلیسته که توسط تیم نیم موب ساخته شده.

این s2a sender با بقیه متفاوته هم از نظر شکل ظاهری که بسیار شیک و زیباست و هم کارایی بالای که داره . ویژگی خاص این نرم افزار ارسال متن شما به همه ی ادلیست حتی کسانی که به صورت کامل اد نشدن است .

و چیزی که این نرم افزار رو از بقه جدا میکنه وجود نداشتن متن تبلیغاتی در پایان s2a شماست . همجنین این s2a sender دارای شکلک های اصلی نیمباز هم هست که میتونید بین متن s2a خودتون از اون ها استفاده کنید. 

ویژگی دیگه این نرم افزار قابلیت جدا کردن کسانی که میخواید متن شما به اونا ارسال بشه و کسانی که مایل نیستید ارسال بشه هست یعنی شما میتونید انتخاب کنید که یا متن شما برای همه و یا برای افراد خاصی ارسال بشه.

 

 

NimMob Nimbuzz s2a sender by 9ah@n.c

NimMob s2a sender By 9ah@n.c 

 

 

قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار

 

- ارسال متن شما به همه ی ادلیست ( حتی به اکسانی که بصورت کامل اد نشدن )

- دارای شکلک های نیمباز

- قابلیت انتخاب کسانی که میخوادی s2a فقط برای اون افراد ارسال بشه

- شکل و ظاهری بسیار زیبا

- نداشتن متن تبلیغاتی در پایان s2a

- بلاک نکردن آیدی شما

 و...

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

JZ بازدید : 488 چهارشنبه 1392/08/01 نظرات (1)

Addlist added and s2a sender

 

addlist Added And S2a Sender v2.3.0 نرم افزاری بسیار کاربردیه که میتونه 2تا کار انجام بده.

1- شما با استفاده از این برنامه میتونید یه لیست آیدی رو بارگذاری ( load ) کنید و با استفاده از این برنامه همه ی آیدی ها رو اد کنید دقت کنید که آیدی ها باید توی یه فایل text باشن و هر آیدی رو باید به صورت ردیفی و با Nimbuzz.vom بنویسید.

مثل:

ton0k@nimbuzz.com

9ah@nimbuzz.com

و...

دقت کنید که آیدی ها باید زیر هم نوشته بشن بعد از این که آیدی ها رو توی فایل txt گذاشتین فقط کافیه لیست رو Load کنید و ایدی ها رو ادد کنید البته شما میتونید از لیست های آماده هم استفاده کنید و یا اینکه اگر میخواید ادلیست خودتونو به ایدی جدید منتقل کنید اول یه backup از ادلیستتون بگیرید و بعد با این برنامه ادلیست آیدی قبلی خودتونو اد کنید

2 - دومین کارایی این نرم افزار قدرتمد قابلیت Send to All Sender هستش که به احتمال زیاد میدنید چیه ! چون این روزا دیگه همه s2a میدن 

اما یه توضیحی برای تازه کارا: شما با استفاده از این کارایی برنامه میتونید یه متن گروهی بفرستید یعنی اینکه یه متن رو برای تمام ادلیست بفرستید.

ویژگی این s2a sender اینه که متن شما رو به کسانی که توی ادلیست شما بصورت کامل اد نشدن هم میفرسته

 

دانلود در ادامه مطلب... 

 

 

Mahdi بازدید : 258 جمعه 1392/06/22 نظرات (0)


اینs2a sender جدید چند کاره میباشد. کار اصلی این نرم افزار ارسال مسیج گروهی به تمامی اد لیست شما میباشد s2a همان طور که میدانید مخفف Send to All است.

شکلک های اصلی نیمباز در برنامنه یکی از ویژگی های آن میباشد. همچنین این s2a sender از بلاک شدن آیدی شما جلوگیری میکند.

کار دیگر این نرم افزار Addlist sender است که برای مواقعی است که شما آیدی عوض میکنید و میتوانید اد لیست خود را از ایدی قدیمی به آیدی جدید منتقل کنید.

Addlist Fixer کار دیگر این نرم افزار میباشد که میتوانید اد لیست شما را مرتب سازی کند. برای مثال ممکن است شما در اد لیستتان کسانی را داشته باشید که بصورت کامل اد نشده باشند ؛ با استفاده از این امکان نرم افزار میتوانید آن ها را بصورت کامل اد کنید.

Mahdi بازدید : 423 جمعه 1392/06/22 نظرات (1)

 

همان طور که میدانید نیمباز چندی پیش آپدیت شد و تغییراتی در آن به وجود آمد از جمله حساس شدن سرور به ریسورس که باعث شد s2a sender های موبایل و نرم افزار های دیگر از کار افتاده ، و نتوانند کار خود را انجام دهند.

حالا ما در نیمی موب این S2a Sender را برای اندرویدی ها آماده ی دانلود کرده ایم.

این s2a sender مانند نسخه قبل قابلیت چت با اد لیست را نیز دارا میباشد و شما میتوانید هم s2a بدهید و هم با اد لیست خود به گفتگو بپردازید.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
دانلود برنامه اندروید برای دستگاه های اندرویدی و برنامه های موبایل با سیستم عامل های مختلف به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 596
  • کل نظرات : 2643
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 56090
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,314
  • بازدید ماه : 1,027
  • بازدید سال : 27,356
  • بازدید کلی : 7,492,615