loading...
دانلود برنامه اندروید-برنامه جانبی نیمباز|نیم موب
آخرین ارسال های انجمن
JZ بازدید : 571 یکشنبه 1393/03/18 نظرات (0)

با استفاده از قدرت منحصر به فرد پرندگان خشمگین باید قلعه خوک های حریص را از بین ببرید زیرا بقای پرندگان عصبانی در خطر است و…..

Angry Birds در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید. در نظر داشته باشید که هر یک از این ۳۰۰ مرحله نیاز به منطق، مهارت و نیروی بی رحم برای درهم شکستن دشمن دارد. 

 


JZ بازدید : 713 شنبه 1393/03/03 نظرات (0)

Prince of Persia یک بازی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز شمشیری است  که محصولی از کمپانی مشهور یوبی سافت (Ubisoft) بوده که نسخه های مختلف ان برای انواع سیستم عامل های ویندوز، آیفون و اندروید منتشر کرده است و همه ی کاربران دوستدار بازی های اکشن بدون شک برای یک بار هم که شده نام این بازی فوق العاده را شنیده اند! این بار یوبی سافت در اقدامی نسخه ی سایه و شعله (Shadow & Flame) این بازی را برای دیوایس های اندروید عرضه کرده است که با دارا بودن گرافیک بسیار بالا بدون فایل دیتا عرضه شده است و برروی همه ی گوشی های اندرویدی ۲٫۳ و بالاتر قابل نصب میشود.

 

برخی از ویژگی های prince of persian:


1_ دارا بودن ۱۴ مرحله ی سه بعدی و پراز شگفتی

۲_ دارا بودن خط داستانی و حماسی فوق العاده زیبا

۳_ مبارزه با دشمنان در ۵ محیط متفاوت و واقعی

۴_ در دسترس بودن دستاوردهای مختلف برای افزایش هیجان بازی

 

 

JZ بازدید : 755 یکشنبه 1393/02/28 نظرات (1)

نسخه جدید بازی بتمن شوالیه تارکی به بازار عرضه شد. این بازی برای سیستم عامل محبوب و پرقدرت اندروید طراحی شده است. بازی شوالیه تاریکی یک بازی با گرافیک بسیار بالای HD است که امروز ما آن را با لینک مستقیم برای شما قرار دادیم. این بازی با بهترین کیفیت ممکن برای دستگاه های اندروید توسط شرکت مشهور و بزرگ بازیسازی گیم لافت ساخته و عرضه شده است. این بازی داستانی شبیه با فیلم بتمن را دارد و شما باید در شهر بگردید و با دشمنان مقابله کنید تا نگذارید آنان شهر را از بین ببرند

 

برخی از ویژگی های این بازی:

* کیفیت بسیار بالا و خیره کننده HD

* طراحی حرفه ای کاراکتر بتمن

* برگرفته از داستان بتمن

 

 

Mehrdad بازدید : 790 سه شنبه 1393/02/16 نظرات (1)

Pou 1.4.37 یک بازی مدیریتی است که باید با حیوان خانگی به نام Pou آشنا بشوید اگر فکر می کنید که می توانید از عهده Pou بر بیایید پس همکنون این بازی را دانلود کنید. Pou یک بازی پرطرفدار برای پلتفرم اندروید می باشد و شما باید از پو نگه داری کنید و برای تامین وسایل مورد نیاز او در بازی پولی را داشته باشید پو هم مانند بقیه حیوانات خانگی بزرگ می شود و رشد می کند شما در بزرگ کردن پو خیلی سهم دارید شما باید در دوران خودکی پو او را تمیز کنید و از او مراقبت کنید و حتی گاهی اوقات با او بازی کنید.

برخی از ویژگی ها و امکانات این بازی:

* امکان تمیز کردن پو
* اضافه شدن کفش و بازی های جدید برای پو
* اضافه شدن کاغذ دیواری های جدید برای اتاق پو
* و…

 

 


Mehrdad بازدید : 670 چهارشنبه 1393/02/10 نظرات (0)

 

| نسخه بی نهایت |

| بازی مسابقات قایق سواری اندروید |

بازی Powerboat Racing مسابقه قایقهای موتوری ترکیبی از تصاویر عالی و صدا بی نظیر با گیم پلی خیره کننده است که در این بازی با رقابت کردن باز چند بازیکن لحظه های مهیجی را برای خود درست میکنید. در مراحل این بازی شما چالش ها و موانع زیادی را سپری خواهید کرد و لذت رانندگی و مسابقه دادن با قایق های حرفه ای را تجربه میکنید. بی شک این بازی یکی از سخت ترین گیم های کنترلی اندروید است زیرا تعادل و حفظ قایق موتوری هنگام پیچ ها و در دریا با سرعت بالا کار بسیار سخت و پر چالشی را برای شما رقم میزند.


 

 

Mehrdad بازدید : 665 یکشنبه 1393/01/24 نظرات (0)

Smash Hit یک بازی اندروید است که شما باید در طی مراحل آن امتیاز کسب کنید تا به مراحل بالاتری و دشوارتر راه پیدا کنید. در این بازی شما در حالی که می دوید باید با توپ هایی که در دست دارید شیشه های روبه رو را بشکنید و با شکستن آنها امتیاز کسب کنید البته این توپ هایی که با آنها شیشه های سر راهتان را می شکنید اندک و محدود می باشد لذا شما باید در این بازی با گرفتن هدف دقیق و داشتن تمرکز شیشه ها را از سر راهتان بردارید. این بازی یک بازی اعتیاد آور است که به شما هم پیشنهاد می شود. این بازی دارای کیفیت بالا به همراه گیم پلی سریع می باشد در این بازی موسیقس یکی از دلایل جذابیت بازی است و در هیجان آن تاثیر زیادی دارد صدای شکستن کریستال ها به شما هیجان خاصی وارد می کند و شما را برای بازی بیشتر تحریک می کند.

 

 

Mehrdad بازدید : 598 یکشنبه 1393/01/24 نظرات (0)

دانلود ترسناک Into the Dead v1.8.1 : روایت بازی در جهانی اتفاق می افتد که مرده ها در آن تاخت و تاز کرده اند و تمامی انسان ها را به سوی مرگ فرستاده اند؛ تنها شما تعداد اندکی جان سالم به در برده اند و برای زنده ماندن باید بر علیه زامبی ها اقدام کنید.

شما باید سعی کنید تا زامبی ها را از سرزمین خود بیرون رانده و آن ها را برای نابود کنید. زامبی ها به صورت وحشتناک با توده های زیادی  به سوی شما حمله ور می شوند و شما را مورد تاخت و تاز قرار می دهند. شما باید با تمام امکانات خود جهان را از شر زامبی نجات دهد چشم امید همه به شماست.

 

 

JZ بازدید : 434 شنبه 1393/01/23 نظرات (0)

 

اگر شما یکی از طرفداران بازی فکری و بسیار محبوب شطرنج هستید یا دوست دارید این بازی را یاد بگیرید حتمابازی فوق العاده Pure Chess را دانلود کنبد ! این بازی دارای گرافیکی بسیار خیره کننده است که شما را در یک محیط واقعی قرار میدهد این بازی قابلیت بازی کردن چند نفره هم دارد و همچنین میتوانید با دوستان خود بصورت انلاین بازی کنید .

Pure Chess بهترین بازی در زمینه شطرنج است که حتی با استادان شطرنج پیشنهاد میشود زیرا بازی دارای سطح های گوناگون مانند مبتدی و پیشرفته و تکنولوژی میباشد . این بازی در پلی استوری با شعار "شطرنج خالص بازی ها را در معرض کیش مات قرار میدهد" قرار گرفت و چندین میلیون دانلود داشت !

این بازی در محیط های مختلف صورت میگیرد که به جذابیت آن می افزاید.

 

pure chess

 

قابلیت ها و ویژگی های این بازی:

 

- میحط های مختلف برای بازی

- مهره های گوناگون و طرح های واقعی

- گرافیک خیره کننده

- قابلیت بازی کردن بصورت چند نفره یا آنلاین

- دارای سطح های گوناگون مبتدی تا پیشرفته


         دانلود در ادامه مطلب...

 
Mehrdad بازدید : 1150 جمعه 1393/01/22 نظرات (0)

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

اکنون وقت معرفی یک بازی ۲۰۱۴ معروف و هیجان انگیز است ! بله درست متوجه شده هستید ! نید فور اسپید Most Wanted این بار در دستگاه های قابل حمل شما ! با گرافیکی خارق العاده و قابل ملاحظه و بسیار تحسین برانگیز ، به گفته ی Eurogamer.es بازی جدید Need for Speed™ Most Wanted بسیار حیرت انگیز است ! با نصب و اجرای این بازی بر روی دستگاه های خود ، به طور کامل فاصله ها را از اسمارت فون ها یا تبلت ها با کامپیوتر ها یا کنسول های بازی حذف می کنید ! در این بازی ، رانندگی های حیرت انگیز تمام زندگی پلیر هستند ، با پشت سر گذاشتن رقبای سرسخت ، می توانید به کسب پول بیشتر و ارتقای خودروهای خود بپردازید.

 

 


 


Mehrdad بازدید : 836 دوشنبه 1393/01/18 نظرات (0)

یک بازی اندروید در سبک رانندگی که با قیمت حدودی یک دلار در فروشگاه گوگل به فروش می رسد, نسخه جدید و تست شده Drag Racing 3D v1.7.1 که در نسبت به نسخه قبلی آن که بدون دیتا بود تفاوت های چشمگیری کرده است, وجود بیش از 35 اتومبیل مسابقه ای جدید و جاده های جدید و دارای دو سبک مسابقه ای و حالت حرفه ای که بی شک جزو زیباترین بازی های اتومبیل رانی با گرافیک متوسط است.

بازی در خیابان های شهر است, شما باید توسط اتومبیل خود در خیابان های شهر دو نوع مسابقه چند مایلی را انتخاب کنید و با چالش های موجود که هر کدام از این سطوح در خود جا داده اند رو در رو شوید و بر این چالش ها غلبه کنید, لذت یک بازی ریسینگ در خیابان های شهر را با بازی درگ ریسینگ تجربه کنید.

 

ویژگی ها:

1- بیش از 35 اتومبیل رالی شبیه سازی شده بر اساس مدل واقعی

2- حالت رانندگی حرفه ای

3- دارا بودن سبک مسابقه ای

4- تعداد زیادی از ترکیبات برای ساختن ماشین بهتر

5- گرافیک پویا

6- آمار دقیق برای پیشرفت بازی

7- گرافیک سه بعدی به همراه افکت و جلوه های ویژه

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
دانلود برنامه اندروید برای دستگاه های اندرویدی و برنامه های موبایل با سیستم عامل های مختلف به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 596
  • کل نظرات : 2643
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 56090
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,318
  • بازدید ماه : 1,031
  • بازدید سال : 27,360
  • بازدید کلی : 7,492,619