loading...
دانلود برنامه اندروید-برنامه جانبی نیمباز|نیم موب
آخرین ارسال های انجمن
Mehrdad بازدید : 460 چهارشنبه 1393/01/13 نظرات (0)

skype نام يكي از بهترين و معروف ترین نرم افزار هاي رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP است  كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم ميسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساسه گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید.

 

 skype

دانلود در ادامه مطلب...

 

Mehrdad بازدید : 1716 چهارشنبه 1393/01/06 نظرات (2)

نرم افزار لاین برنامه ای شبیه وایبر viber و تانگو Tango و …

در پست های قبلی به معرفی نرم افزار LINE که یک مسنجر قدرتمند برای گوشی موبایل است پرداختیم و دانلود Android LINE را برای گوشی های اندروید قرار دادیم. همانطور که گفتیم نرم افزار لاین از بهترین مسنجرهای گوشی مثل وایبر، تانگو، وی چت، ای بادی و … است (که دانلود این نرم افزارهای چت تماس تلفنی مجانی در پستهای قبلی قرار گرفتند). مشخصه نرم افزار LINE اسمایلی ها (شکلک های) گرافیکی جالبی است که مختص این برنامه است. با دانلود نرم افزار لاین می توان به دوستان لیست گوشی رایگان sms زد و تماس گرفت یا به قولی چت کرد و ارتباط صوتی و تصویری مجانی برقرار کرد. در این پست پرشیا جی اس ام دانلود رایگان نسخه کامپیوتر نرم افزار LINE قرار گرفته است که کاربران کامپبوتر هم بتوانند از طریق اینترنت، تماس تلفنی رایگان با شماره دوستان گرفته و با پیامک، مکالمه صوتی و تصویری ارتباط برقرار کنند.

برخی قابلیت ها :

1-تماس صوتی کاملا رایگان

2-اینترفیس فوق العاده زیبا و دلنشین

3-قابلیت شاتراک گزاری رایگان موزیک و عکس و ویدیو

 

 

Mehrdad بازدید : 426 دوشنبه 1393/01/04 نظرات (0)

ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است.

 

 

Mehrdad بازدید : 917 چهارشنبه 1392/11/23 نظرات (0)

 امکانات مسنجر:

1- محیط کاربری زیبا و طراحی شده مبتنی بر فلش

2- ملحق شدن به یک شبکه اجتماعی جدید و ملاقات تعداد زیادی از دوستان در شبکه YY

3- یک سرویس صوتی رایگان و حرفه ای بر اساس محاسبات ابری

4- اجرای روان و سریع

5- حفظ حریم خصوصی اشخاص

6- استفاده کم از منابع سیستم

7- امکان ضبط صدا

8- امکان گفتگوی مدیر با اعضا

9- متکی بر محبوب ترین و قدرتمندترین موتور صوتی برای کاهش سر و صدا و ارتقاء کیفیت صدا

10- استفاده از UDP به عنوان پروتکل های ارتباطی جهت تاخیر حداقلی و ناچیز در مقایسه با زمان تاخیر در پروتکل های TCP که توسط سیستم های VoIP مورد استفاده قرار می گیرد

11- بهره وری بالا در برقراری ارتباط صوتی

12- استفاده آزادانه و راحت از نرم افزار در زمان انجام بازی

13- امکان ساختن روم اختصاصی

14- امکان وبکم دادن و گرفتن

15- امکان انتخاب ای دی روم توسط کاربر

16- کیفیت صدای بسیار عالی

17- امکان ساختن گروپ     

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

Mehrdad بازدید : 656 جمعه 1392/10/20 نظرات (1)

Yahoo! Messenger  یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین نرم افزار چت با کامپیوتر می باشد که کمتر کسی پیدا می شود که با مسنجر محبوب یاهو آشنایی نداشته باشد .

اگر برای یک بار از این پیام رسان استفاده کنید ، قطعا یکی از طرفدارای پروپا قرص آن می شوید به دلیل داشتن امکانات فوق العاده نظیر :

1 شکلک های بسیار زیبا برای جواب طرف مقابل

2 اتاق های چت مختلف برای هر کشور

3 اشتراک گذاشتن عکس

4 ارتباط با شخص مقابل از طریق وبکم

5 ارتباط صوتی با طرف مقابل با کیفیتی عالی

6 چالش دوستان خود به بازی های کلاسیک یاهو در پنجره ی مسنجر

7 انتخاب آواتار دلخواه برای آی دی خود

8 پوسته های متعدد گرافیکی و جالب

8 تبادل پیام های متنی با چند نفر به صورت همزمان

دانلود در ادامه مطلب...

 

JZ بازدید : 5600 پنجشنبه 1392/09/28 نظرات (12)


بی شک Nimbuzz یکی از بهترین مسنجر های حال حاضر است . که با امکانات فوق العاده ای که دارد طرفداران بسیار زیادی را از سراسر دنیا به خود جلب کرده است.

Nimbuzz در ابتدا تنها مخصوص گوشی های موبایل بود. که با گذشت زمان و استقبال بینظیری که از این مسنجر شد باعث شد که نسخه های دیگر نیمباز هم ساخته شود و تا به امروز رشد چشم گیری کند.

چت روم های نیمباز ، شکلک ها ، چت در PV (خصوصی ) ، اد کردن دوستان ، ارسال عکس , فیلم , فایل و... همگی از ویژگی هایی بود که باعث شد نیمباز روزانه هزاران کاربر را جذب کند.

در این نسخه برخی از مشکلات نسخه قبلی برطرف شده و سرعت نرم افزار نیز افزایش پیدا کرده است.نیمباز را به راحتی از نیم موب دانلود کنید .


Nimbuzz_messenger_v2.8nimbuzz_messenger_v2.8_NimMob.ir

 

تغییرات اعمال شده در این نسخه

 

- برطرف شدن برخی از باگ ها و مشکلات نسخه های قبلی

- اضافه شدن skin جدید در صفحه گفتگو

- تغییر استایل های گفتگو های ارسال شده

- اضافه شدن menu جدید مخصوص Face.Book و Google plus

- نشان دادن روم های مردمی و پرطرفدار و منو های جدید در بخش چت روم ها

و...

JZ بازدید : 768 جمعه 1392/09/22 نظرات (1)

 

AQQ یک ابزار چت می باشد . این نرم افزار یک پیام رسان فوری است که Jabber، Yahoo Messenger، Gmail و سایر مسنجر ها مانند Nimbuzz را پشتیبانی می کند. 

این نرم افزار طراحی شده است تا دسترسی به سروسی پیام رسان فوری را فراهم آورد و شامل ویژگی ها منحصر بفرد مانند افزونه های AQQ می باشد. .AQQ ابزار گفتگویی امن و قابل اعتمادی را برای کاربران خود فراهم می آورد.

 

AQQ mesenger v2.4.6

 

قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار

 

-  دارای انواع شکلک های چت

- ارسال پیام گروهی 

- دارای رابط کاربری مدرن

- دارای قابلیت تغییر ظاهر به دلخواه کاربر

- قابلیت گروه بندی پیام ها.

- پشتیبانی از سرویس SMS

و...

دانلود و آموزش در ادامه مطلب...

 

Mahdi بازدید : 1859 جمعه 1392/06/22 نظرات (3)


Beyluxe مسنجری بسیار قدرتمند است. که طرفداران زیادی را روزانه جذب میکند. محبوبیت این مسنجر بیشتر برای چت روم های این مسنجر است که امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار میدهد.

همان طور که در تصویر میبینید چت روم های Beyluxe دست کمی از چت روم های یاهو مسنجر ندارد.

امکان چت صوتی در روم ها ، ساخت چت روم ، ذخیره آرشیو ، چت خصوصی ، چت تصویری از ویژگی ها و امکانات این مسنجر فوق العاده میباشد.

هم اکنون شما میتوانید جدید ترین نسخه Beyluxe را به راحتی از نیم موب دانلود کنید.

Mahdi بازدید : 267 جمعه 1392/06/22 نظرات (0)
               

ال فور آي نخستين و قدرتمندرين مسنجر ويژه فارسي زبانان است که براي استفاده شما هموطنان گرامي توسط سايت l4i.ir طراحي شده و ارائه گشته است.

با امکاناتي بيشتر و سرعتي به مراتب بالاتر از نسخه تحت وب، پس از دريافت نرم افرار و نصب آن بر روي سيستم عامل ويندوز ، شما را در پيش برد خواسته هايتان ياري ميدهد و لذت گپ فارسي را براي فارسي زبانان دو چندان مي کند.

Mahdi بازدید : 512 جمعه 1392/06/22 نظرات (4)

 

بی شک Nimbuzz یکی از بهترین مسنجر های حال حاضر دنیاست . که با امکانات فوق العاده ای که دارد طرفداران بسیار زیادی را از سراسر دنیا به خود جلب کرده است.

نیمباز در ابتدا تنها مخصوص گوشی های موبایل بود. که با گذشت زمان و استقبال بینظیری که از این مسنجر شد باعث شد که نسخه های دیگر نیمباز هم ساخته شود و تا به امروز رشد چشم گیری کند.

چت روم های نیمباز ، شکلک ها ، چت در PV (خصوصی ) ، اد کردن دوستان ، ارسال عکس , فیلم , فایل و... همگی از ویژگی هایی بود که باعث شد نیمباز روزانه هزاران کاربر را جذب کند.

در این نسخه برخی از مشکلات نسخه قبلی برطرف شده و سرعت نرم افزار نیز افزایش پیدا کرده است.نیمباز را به راحتی از نیم موب دانلود کنید

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
دانلود برنامه اندروید برای دستگاه های اندرویدی و برنامه های موبایل با سیستم عامل های مختلف به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 596
  • کل نظرات : 2643
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 56090
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 234
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,538
  • بازدید ماه : 1,251
  • بازدید سال : 27,580
  • بازدید کلی : 7,492,839