loading...
دانلود برنامه اندروید-برنامه جانبی نیمباز|نیم موب
آخرین ارسال های انجمن
JZ بازدید : 634 سه شنبه 1392/11/22 نظرات (0)

 

شما میتوانید با استفاده از BadBuzz Flood IDs Info Changer اطلاعات صدها آیدی فلود را همزمان با یک دیگر تغییر دهید این کار باعث میشود که آیدی های شما کمتر بلاک ( Block ) شوند در نتیجه در فلود ها و تبلیغ ها توسط ایدی فلود ها آیدی های شما کم تر بلاک میشوند .

با این برنامه میتوانید اطلاعاتی مانند Personal (پیام زیر آیدی یا استاتوس ) ، پسورد آیدی ها ، شماره تلفن ، ایمیل ، nick name ، و اطلاعات منطقه ای مانند شهر ، کشور ، تاریخ و.. را تغییر دهید . 

نکته: اگر پسورد ایدی های شما برابر نام آیدی ها بود گزینه us=pw را بزنید. 

 BadBuzz Flood Info chnager

دانلود در ادامه مطلب...

 

 

JZ بازدید : 1383 پنجشنبه 1392/11/17 نظرات (1)

 

چند وقتیه که توی نیمباز تغییرات اساسی اعمال شده که مهم ترین آپدیت نیمباز تغییر توی سوال های امنیتی هنگام ورود به روم های نیمبازه. نیمباز این کار رو برای جلوگیری از فلود های روم و تبلیغ هایی که توی روم ها میشه انجام داد . ولی بعد از مدت ها بالاخره راه حل عبور از این سوالات که بصورت تصویری هم هستن پیدا شد و کم کم فلودر های خوب داره ساخته میشه.

این فلودر قدرتمند چند کارست یعنی علاوه بر اینکه توی روم متن فلود ارسال میکنه چند کار دیگه هم انجام میده مثل اد فلود دادن به کاربران روم و پی وی فلود کردن اون ها همچینن این فلودر قابلیت دیس کردن تمامی افرادی که در روم هستن رو داره . برای استفاده از اد فلود و پی وی فلود شما نیاز به یک ایدی جاسوس یا همون spy ID دارید که باید قبل از فلود دادن یکی از آیدی های خودتون رو برای ادفلود و پی وی فلود توسط نرم افزار به روم ارسال کنید تا آمار کاربران رو برای این کار بدست بیاره . این فلودر رو به راحتی از نیم موب دانلود کنید.

 

فلودر آنتی تبلیغ نیمباز

دانلود در ادامه مطلب...

 

Mehrdad بازدید : 981 سه شنبه 1392/11/15 نظرات (2)

 

همون طور که میدونید چند وقتیه که توی نیمباز تغییرات اساسی اعمال شده که مهم ترین آپدیت نیمباز تغییر توی سوال های امنیتی هنگام ورود به روم های نیمبازه . نیمباز این کار رو برای جلوگیری از فلود های روم و تبلیغ هایی که توی روم ها میشه انجام داد . ولی بعد از مدت ها بالاخره راه حل عبور از این سوالات که بصورت تصویری هم هستن پیدا شد و کم کم فلودر های خوب داره ساخته میشه . این فلودر ظاهری زیبا و از سرعت نسبتا خوبی برخوداره این سرعت به مرور زمان و با اومدن فلودر هاب جدبد تر افزایش پیدا میکنه. شما با استفاده از این فلودر میتونید بدون وارد کردن سوالات امنیتی روم ها در فلود فلود بزنید . این نرم افزار رو به راحتی از نیم موب دانلود کنید . این فلودر مخصوص کامپیوتر ( Pc ) است

 

 ZedBuzz Adernaline Flooder

دانلود در ادامه مطلب... 

| آموزش استفاده اضافه شد |

 

JZ بازدید : 1797 یکشنبه 1392/10/15 نظرات (0)

 

بالاخره یه پی وی فلودر بسیار عالی ارائه شد که سرعت بسیار بالایی توی فلود زدن داره . همچنین محیطی ساده و زیبا با امکانات عالی که میتونه به شما بسیار کمک کنه.

فقط کافیه با استفاده از این نرم افزار با آیدی خودتون آنلاین بشید و کسایی رو که میخواید برای اون ها پی وی فلود ارسال بشه رو از توی ادلیست مشخص کنید ، متن فلود خودتون رو بنویسید و کار خودتون رو شروع کنید.

Pv_flooder_androidNimmob_pv_flooder

دانلود در ادامه مطلب...

soheil بازدید : 376 یکشنبه 1392/07/28 نظرات (0)

 

 نیم موب برای شما عزیزان یک ادلیست پی وی فلود ورژن 1 آماده کرده. که از سرعت بی نهایت بالایی برخورداره ، و ایدی شمارا بلوک نمیکنه. کاری که این نرم افزار انجام میده هم که با توجه به اسمش کاملا مشخصه. کارش اینه که توی پی وی ( خاص ) ادلیست شما فلود میکنه .

کار با این ادلیست پی وی فلودر بسیار آسان است .

 

توضیحات و آموزش استفاده 

 

1- در قسمت ID . آیدی خودتون رو وارد کنید.

2 - در قسمت psw پسوورد آیدیتون.

3 - در قسمت res هر چی دلتون خواست بذارید.

5 - در قسمت target ایدی طرف رو که تو ادلیستتونه وارد کنید و سپس start و پس از اتمام stop را بزنید.

6 - آیدی شمارا بلوک نمیکند.

دانلود در ادامه مطلب...

توجه!!!!!!!!!!!!

اگه مشکلی داشتید آیدی من و اد کنید:

oheil,,1992@n.c$ (سازنده این نرم افزار)

یا

u(6@n.c 

soheil بازدید : 629 پنجشنبه 1392/07/18 نظرات (2)

 

 

سلام دوستان این هم فلودر جدید نیمباز برای شما.

 

*توضیحات مربوط به این برنامه*

 

 

1-در قسمت jids flood شما باید لیست آیدی های فلود خود را وارد کنید.توجه داشته باشید که ایدی ها را طبقه تصویری که مشاهده میکنید با # از هم جدا کنید.

2-در قسمت password شما باید پسوورد ایدی فلود هارا قرار دهید.

3-در قسمت text flood هم شما می توانید متن فلود خود را وارد کنید.

4-بعد از انجام تمامی این مراحل شما باید دکمه ی login all jid را کلیک کنید.

5-بعد از لوگین شدن اسم روم را وارد کنید.

6- هر جه شما کاپتچا را سریع تر وارد کنید فلودر از سرعته بیشتری برخوردار میشود.

 

اگر مشکلی داشتید در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

 

ایدی من در نیمباز:

 

oheil,,1992@n.c$ 

 

 

 

 

soheil بازدید : 471 جمعه 1392/06/22 نظرات (0)

 

 اد فلود چیست ؟ شما میتونید با استفاده از این برنامه اد های بیشماری به شخص قربانی ، توسط ایدی های فلودی ارسال کنید بطوری که باعث شه قربانی شما بشدت مورد حمله اد های بشمار قرار بگیره .

با سلام دوستان اینم اد فلودر تیم نیم موب یا همون نیمی موب است. نام این برنامه NimMob Add flood Bomber  است. این اد فلودر در حال حاضر یکی از بهترین اد فلودر های نیمباز است و هیچ اد فلودری به پای این برنامه نمیرسد.

این برنامه از سرعت بی نهایت بالایی برخوردار است با سرعت تمام یه شخص قربانی اد فلود میدهد.

فقط کافیه آیدی شخص مورد نظر رو توی Control Flood قرار بدید و ایدی های فلود خودتون رو در بخش Flood IDs قرار بدید . هر ایدی رو با # از هم جدا سازی کنید.

 

 

Mahdi بازدید : 491 جمعه 1392/06/22 نظرات (0)


 

این بار به شما یک سایت وب فلود آنلاین معرفی میکنیم که میتوانید به صورت رایگان و بدون نیاز به هیچ برنامه ای هم با موبایل و هم با Pc وب فلود بزنید.

فقط کافیست وارد سایت مورد نظر شوید و مراحلی را که در ادامه مطلب نام میبریم را انجام بدهید.



Mahdi بازدید : 399 جمعه 1392/06/22 نظرات (0)


ZedBuzz Add Flood And Pv نرم افزاری بسیار قدرتمند برای اد فلود کردن شخص مورد نظر و فلود کردن در پی وی (خاص) او پس از قبول کردن حتی یکی از اد فلود ها میباشد.

این کار با سرعت بالایی انجام میشود و باعث میشود شخص Dc شود. کار با نرم افزار آسان است آموزش تصویری هم در ادامه مطلب اضافه شد.

Mahdi بازدید : 416 جمعه 1392/06/22 نظرات (1)

 

فلودر های بسیاری هستند که میشود با کنترل سرعت از بلاک شدن آیدی ها جلوگیری کرد اما Room Ehemer به صورت خودکار این کار را انجام میدهد که به شما این امکان را میدهید که با سرعتی مناسب در روم مورد نظر خود فلود کنید.

نرم افزار دارای چندین جای متن است ؛ که میتوانید متن فلود خود را در آنها جای دهید.این فلودر از Block شدن آیدی های فلودی شما جلوگیری میکند و شما میتوانید با خیالی آسوده فلود کنید. 

برای استفاده پس از آنلاین کردن آیدی های فلودی خود Fit IDs را بزنید سپس Start کنید.

 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
دانلود برنامه اندروید برای دستگاه های اندرویدی و برنامه های موبایل با سیستم عامل های مختلف به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 596
  • کل نظرات : 2643
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 56090
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 234
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,451
  • بازدید ماه : 1,164
  • بازدید سال : 27,493
  • بازدید کلی : 7,492,752