loading...
دانلود برنامه اندروید-برنامه جانبی نیمباز|نیم موب
آخرین ارسال های انجمن
JZ بازدید : 240 جمعه 1393/07/18 نظرات (0)

 

دانلود برنامه اندروید iMilk  شیر داغ در نیم موب

در گوشی اندروید خود شیر بنوشید!

از درون جیبتان دستگاه اندرویدی خود را درآورده شیر بنوشید و خامه روی آنرا تکان دهید!

شما یک کارخانه لبنیات سازی قابل حمل خواهید داشت.

بدون هیچ قندی!

این برنامه میتواند برای آن دسته از افرادی که به رژیم غذاییشان توجه نمیکنند، انگیزه خوبی باشد تا با دیدن آن تمایل پیدا کنند برای اینکه شیر را روزانه مصرف کرده و به سلامتی خود اهمیت بیشتری بدهند.


دانلود در ادامه مطلب

JZ بازدید : 247 جمعه 1393/07/18 نظرات (0)

 

دانلود برنامه اندروید iChocolate نوشیدن هات چاکلت(شکلات داغ) در نیم موب

 

شکلات داغ را در گوشی اندروید خود بنوشید !

نوشیدن شکلات براحتی در جیبتان !

این ایده جالب برنده جایزه ترفندهای کمدی در CNN, TIME, SNL شده است.

 

 

دانلود در ادامه مطلب

JZ بازدید : 248 جمعه 1393/07/18 نظرات (0)

 دانلود برنامه اندروید Handyman Calculator Pro 2.2.4 ماشین حساب مهندسی و حرفه ای در نیم موب

امروز نیم موب برای شما برنامه محاسبه ی قدرتمند اندروید را آماده کرده است شما می توانید با دانلود این ماشین حساب قدرتمند اندروید محاسبات پیشرفته خود را به راحتی انجام دهید و مشکلات داشتن ماشین حساب های مهدنسی جاگیر را با دانلود برنامه اندروید Handyman Calculator Pro 2.2.4 ماشین حساب مهندسی و حرفه ای از نیم موب نداشته باشید. سرعت محاسبه بالا و محیط کاربرپسندانه و سادگی از لحاظ کارایی ویژگی های عمومی این برنامه می باشد که جزئیات بیشتر را در زیر می توانید مطالعه نمایید.

محاسبات کامل ساختمان با ورودیهای ساده. این برنامه برای ساخت و ساز به کار میرود. کاهش هدر رفتن زمان و پول

تست شده توسط نیم میلیون پیمانکار و مالک !  امتحان کنید !

محاسبه مواد، محاسبه زمان صرف شده در مسیر پروژه، و ذخیره محاسبات در دفترچه یادداشت

 

 

دانلود در ادامه مطلب

JZ بازدید : 380 پنجشنبه 1393/07/17 نظرات (0)

 

دانلود برنامه اندروید Business Card Maker  – نرم افزار بسیار جالب و کاربردی طراحی کارت ویزیت در نیم موب

 

Business Card Maker تمام نیازهای شما را در طراحی کارت ویزیت دلخواهتان برآورده خواهد کرد. در این نرم افزار با استفاده از الگوی حرفه ای به شما در خلق یک کارت ویزیت بسیار زیبا در عرض 5 دقیقه کمک خواهد کرد و دیگر نیاز نیست که برای طراحی کارت ویزیت خود هزینه کنید. شما به اینصورت کار را شروع میکنید که ابتدا الگوی مورد نظر خود را انتخاب کرده سپس نام و اطلاعات تماس را در آن قرار داده سپس روی کاغذ چاپ میکنید. برنامه امکان ساختن الگو را نیز به شما میدهد.

 

دانلود در ادامه مطلب

 

JZ بازدید : 253 پنجشنبه 1393/07/17 نظرات (0)

 

 

 

 دانلود نرم افزار اندروید 9GAG – Funny pics and videos 2.8.10 برای دریافت زیباترین و جدیدترین تصاویر و ویدیوها در نیم موب

9GAG – Funny pics and videos سرگرم کننده ترین و بهترین نرم افزار برای دریافت و مشاهده مجموعه ای از بهترین و زیباترین و خنده دارترین عکس ها و ویدیوهای دنیا با آپدیت روزانه است . در این نرم افزار شما قادرید مجموعه ای از بهترین تصاویر و ویدیوها در موضوعاتی مانند تصاویر مربوط به سلبریتی ها ، عکس های فوتبال ، کمیک های خشم ، عکس ها و ویدیوهای خنده دار ، تصاویر متحرک ، انواع ترول ها ، تصاویر حیوانات  و … را بر روی گوشی اندرویدی خود دریافت نمایید و در هرکجا که خواستید حتی در شبکه های اجتماعی نیز به راحتی آن ها را به اشتراک بگذارید .

این نرم افزار برای مدت کوتاهی رایگان اعلام شده و بعد از آن قیمت 2 دلاری در گوگل پلی را برای خود ثبت خواهد کرد . هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه از این اپلیکیشن عالی را در نیم موب دانلود و بر روی گوشی اندروید خود نصب نمایید . برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب

JZ بازدید : 290 پنجشنبه 1393/07/17 نظرات (0)

 

دانلود برنامه اندروید InstaSave Pro – Instagram Save 2.0.2 نرم افزاری برای ذخیره تصاویر اینستاگرام در نیم موب

 

InstaSave Pro – Instagram Save  محبوبترین و پرطرفدارترین نرم افزار برای ذخیره تصاویر در اینستاگرام است  که در حال حاظر جدیدترین نسخه پرو و فول آنلاک آن در نیم موب در اختیار شماست . با این نرم افزار به راحتی می توانید تصاویر مد نظرتان در اینستاگرام را ذخیره نمایید به عنوان مثال در هنگام سرقت یا گم شدن گوشی تان ، تصاویر موجود بر روی برنامه اینستا گرام محفوظ باقی بمانند یا اینکه فقط قصد دارید از این تصاویر یک نسخه پشتیبان تهیه کنید می توانید از این برنامه استفاده کنید و به هر آنچه می خواهید برسید و یا هر تصویری که در اینستاگرام علاقه داشتید را لایک کرده و ذخیره نمایید .

 

 

دانلود در ادامه مطلب

JZ بازدید : 228 پنجشنبه 1393/07/17 نظرات (0)

 

دانلود برنامه اندروید Advanced Download Manager Pro 3.6.6 قویترین و بهترین نرم افزار مدیریت دانلود در نیم موب

 

 

Advanced Download Manager Pro 3.6.6 دانلود منیجری فوق العاده ، برای دانلود هر گونه فایل صوتی ، تصویری ، فشرده شده از اینترنت، توسط گوشی موبایل با امکان چند قسمت کردن فایل برای دانلود سریعتر فایلها.قابلیت توقف دانلود و در صورت تمایل برای ادامه دادن میتوانید هر زمان که میخواهید آن را از حالت توقف در بیاورید.همچنین برای ذخیره سازی فایل میتوانید محل دلخواهتان را انتخاب کنید.

این نرم افزار دارای امکانناتی شبیه IDM میباشد و استفاده از آن کاملا لذتبخش خواهد بود و شما میتوانید در نیم موب آنرا دانلود کنید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب

JZ بازدید : 258 پنجشنبه 1393/07/17 نظرات (0)

 

دانلود برنامه اندروید WinZip Premium – Zip UnZip Tool v2.2.0 (وین زیپ)جهت مدیریت فایل های فشرده در نیم موب

 

WinZip Premium وین زیپ,  نرم افزار شماره 1 فایل های فشرده که موجب سرعت بخشیدن به فشرده سازی و ذخیره اطلاعات شما روی دستگاه اندرویدتان میشود.

فایل های ZIP  و ZIPX را بسازید و ایمیل کنید. فایل های فشرده را باز و ذخیره کنید, فرقی ندارد که در ایمیل شما باشند و یا از سایتی دانلود کرده باشید و یا از حافظه خود باز کرده باشید! در نسخه فول میتوانید از قابلیت رمز گذاری برای محافطت از فایل هایی که ذخیره و یا به اشتراک میگذارید استفاده کنید!

با نرم افزار وین زیپ اندروید ساختن, مدیریت, باز کردن و ارسال کردن فایل های فشرده  بر روی گوشی و تبلت اندرویدی شما بسیار آسان خواهد شد. این اپلیکیشین هم اکنون در نیم موب در اختیار شماست .

 

دانلود در ادامه مطلب

JZ بازدید : 219 پنجشنبه 1393/07/17 نظرات (0)

 

 

 

 دانلود برنامه اندروید 1Tap Cleaner Pro 2.4.2 نرم افزار پاک کردن کش برنامه ها و مرورگرها در نیم موب

 

1Tap Cleaner نرم افزاری است که تنها با یک کلیک تمامی کش نرم افزارها و مرورگرهای شما را پاک میکند. توسط نرم افزار جالب و کاربردی 1Tap Cleaner Pro  که  جدیدترین نسخه فول و Pro آن در اختیار شما قرار می گیرد می توانید کلیه کش و History نرم افزارها و قسمت های مختلف گوشی را پاک و به حالت اول برگردانید .

هنگامی که شما در گوشی اندروید خود سایتی را باز میکنید و یا در گوگل به دنبال مطلب می گردید این اطلاعات به صورت کش در گوشی شما ذخیره خواهد شد و در صورتی که فرد دیگری از گوشی شما استفاده کند بدون شک قادر خواهد بود به کارهایی که شما در گوشی انجام داده اید ، دسترسی پیدا کند. البته کار به اینجا ختم نمی شوند یکسری نرم افزارها و بازی ها نیز اطلاعاتی به صورت کش روی گوشی شما ذخیره میکنند که باعث کاهش سرعت گوشی شما می شود1Tap Cleaner نرم افزاری است که تنها با یک کلیک تمامی کش نرم افزارها و مرورگرهای شما را پاک میکند. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 2.1 به بالا را داراست.

 

 

دانلود در ادامه مطلب

JZ بازدید : 237 پنجشنبه 1393/07/17 نظرات (0)

 

دانلود برنامه اندروید ezPDF Reader Multimedia PDF 2.6.1.1 خواندن و ویرایش پی دی اف در نیم موب

PDF  یک نرم افزار واقعا حرفه ای و فوق العاده با اینترفیس بسیار زیبا برای مشاهده فایل های pdf اندرویدی است . نرم افزارهای مختلفی در زمینه ی مشاهده و ویرایش فایل های با فرمت پی دی اف برای اندروید وجود دارد که امروز قصد معرفی یکی از بهترین های آن با نام ezPDF Reader Multimedia PDF را داریم که از محبوب ترین و پرفروش ترین برنامه ها در زمینه ی کار با اسناد پی دی اف می باشد.

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 59

درباره ما
دانلود برنامه اندروید برای دستگاه های اندرویدی و برنامه های موبایل با سیستم عامل های مختلف به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 596
  • کل نظرات : 2643
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 56090
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 234
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,434
  • بازدید ماه : 1,147
  • بازدید سال : 27,476
  • بازدید کلی : 7,492,735