loading...
دانلود برنامه اندروید-برنامه جانبی نیمباز|نیم موب
آخرین ارسال های انجمن
Mehrdad بازدید : 616 چهارشنبه 1393/02/10 نظرات (1)

امروزه که دیگر سی دی محو شده و دی وی دی کاربردی ندارد نرم افزار کاربردی و فوق العاده ساده ای به بازار عرضه شده تا با آن بتوان ویندوز ها محبوب ۷ ، ۸ و ۸٫۱ را از روی فلش نصب کرد. با دریافت این نرم افزار می توانید ویندوز خود را بر روی فلش کپی کنید و هر کجا که می روید بتوانید به آسانی آن را حمل کنید و به صورت ساده ای ویندوز را بدون هیچ مشکلی نصب و اجرا نمایید دیگر با داشتن این نرم افزار و یک فلش مموری لازم نیست دیسک ویندوز خود را به دیگران بدهید یک فلش کافیست تا به راحتی ویندوز را کپی کنید و بدون نگرانی از خراب شدن ویندوز در دیسک ویندوز خود را نصب کنید و از آن استفاده نمایید.اکنون شما میتوانید آن را بصورت رایگان دانلود کنید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

 

1- نصب آسان نرم افزار

2- حجم بسیار کم

3- نرم افزار بسیار کاربردی

4- ساخت فلش بوت برای نصب ویندوز

5- پشتیبانی از فایل ISO و DVD و پوشه نصب ویندوز

6- نصب ویندوز های ۷ , ۸ , ۸٫۱

7- و…

 

 

Mehrdad بازدید : 1293 یکشنبه 1393/01/24 نظرات (1)

سلام دوستان گرامی قطعا شما ها هم چندین بار به سایت های دانلود فیلم رفته اید که یک لینک فیلم برای شما قرار داده اند و یک لینک جداگانه برای دانلود فایل صوتی دوبله آن. با این نرم افزار که ما برای شما در این پست قرار داده ایم میتوانید به راحتی فایل صوتی را درون فیلم قرار دهید تا فیلم نیز به دوبله فارسی در آید.این نرم افزار علاوه بر اینکه صدا را با فیلم ترکیب می کند می تواند فایل های زیرنویس با فرمت SRT را نیز با فیلم مورد نظر ترکیب کید تا در حمل آن کارتان را آسان کرده باشد و فقط با یک فایل علاوه بر تصویر متن زیرنویس هم به فیلم اضافه میگردد. توجه داشته باشید که وقتی فیلم به ترکیب با صوت آن در می آید فورمت آن MKV میباشد زیرا MKV قویترین فورمت بین فورمت های دیگر میباشد

برخی ویژگی های MKVToolnix 6.8.0:

1- توانایی افزودن دائم زیرنویس (SRT) به فایل MKV

2- توانایی افزودن فایل صوتی دوبله به فایل MKV

3- فرمت قدرتمند MKV در فایل ترکیب شده

 

 


Mehrdad بازدید : 651 دوشنبه 1393/01/18 نظرات (0)

Seven Remix XP نرم افزاري بسيارجالب براي تغيير چهره ويندوز شما به ويندوز محبوب 7 ميباشد. اين بسته نرم افزاري رايگان به شما اين امكان ميدهد. تم ویندوز ایكس‌پی خود را به ويندوز محبوب ويندوز 7 تبديل كنيد. پس از نصب نرم افزار و بعد از ريستارت كردن سيستم خود شاهد زيبايي هاي اين تم ميشود و تمامي مراحل بوت و لگوي آن همانند ويندوز هفت ميباشد. شما با اين نرم افزار ميتوانيد سر و شكل ویندوز ایكس‌پی خود را به حال و هوای ویندوز هفت تغییر دهید. اين نرم افزار به هيچ وجه فایل‌های سیستم شما را تغییر نمی‌دهد و شما ميتوانيد با پاك كردن آن دوباره به ويندوز قبلي خود باز گرديد. اين نرم افزار بهترين گزينه براي تعويض پوسته ويندوز خود به ويندوز 7 ميباشد.

برخی قابلیت ها:

1- تغییر فونت سیستم به فونتهای ويندوز هفت
2- عوض شدن منوی استارت و تبدیل آن به استارت منوی ويندوز هفت بصورت بسیار زیبا
3- شفافیت منو ها و پنجره ها همانند ويندوز هفت
4- اضافه شدن پوسته هاي بسيار جديد به مديا پلير
5- بالا بردن کیفیت نمایش تصاویر بصورت اتوماتیک
6- قابلیت cleartype در نمایش فونتهای ویندوز بصورت پیش فرض
7- تغییر آیکونهای ویندوز و تبدیل آن به ویندوز هفت با بالاترین کیفیت

 

Mehrdad بازدید : 706 دوشنبه 1393/01/11 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگین معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو, تبلیغات سایت ها, انجام بازی های آنلاین و … به این پلاگین نیاز دارید. این پلاگین برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox، نت اسکیپ Netscape، سافاری Safari، اینترنت اکسپلورر Internet Explorer، اپرا Opera، آ او ال AOL، + اجرای فایلهای فلش در ویندوز XP و هفت ۷ مورد نیاز و قابل نصب می باشد. شما می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن فلش پلیررا به صورت رایگان از وبلاگ میهن دریافت نمایید.


برخی از ویژگی نرم افزار Adobe Flash Player 11 :

1-افزایش کارایی و بازده نرم افزار
2-ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
3-پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3
4-افزایش میزان امنیت و کارایی
5-پشتیبانی از Input Method Editor یا IME
6-نصب راحت تر و فراگیر تر

 

 

JZ بازدید : 864 جمعه 1393/01/08 نظرات (0)

 

 آیا شما یک وبلاگ دارید ولی از بازدید آن راضی نیستید؟ میتوانید با استفاده از نرم افزار FRB Increase Site Visitors بازدید وبلاگ یا سایت خود را تا حد بسیار زیادی بالا ببرید و دیگران را شگفت زده کنید . این نرم افزار وبلاگ شما را در لیست سیاه گوگل قرار نمیدهد همچنین از سرعت بالایی برخوردار است این نرم افزار روی وبلاگ های رزبلاگ ، بلاگفا و... قابل اجرا است البته هر چه قالب سایت شما حجم کمتری داشته باشد سرعت و تعداد بازدید بیشتر خواهد است . فقط کافیست آدرس وبلاگ یا سایت خود را در کادر بالای نرم افزار قرار داده و start را بزنید . این نرم افزار کاملا ایرانی است و توسط تیم FreeBuzz ساخته شده است و میتوانید به راحتی آن را از نیم موب دانلود کنید .

 

visitos

دانلود در ادامه مطلب...

 

Mehrdad بازدید : 611 چهارشنبه 1393/01/06 نظرات (0)

AVS Video Converter را می توان بهترین نرم افزار در زمینه تبدیل فایل های تصویری به فرمت های مختلف دانست. این نرم افزار AIO با داشتن قابلیت های پیشرفته ای چون تبدیل فرمت های تصویری مختلف با فرمت هایی چون AVI, MPEG, WMV, DVD و … به یکدیگر، رایت فیلم های VCD, SVCD, DVD، ابزار حرفه ای ویرایش فیلم و … توانسته در لیست معتبر ترین نرم افزار های مبدل جای بگیرد. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت استخراج صدا از فیلم، استخراج فریم های یک فیلم و ذخیره آن به صورت یک عکس، تکه تکه کردن یا متصل کردن قسمت های مختلف فیلم، چرخش ویدئو، اضافه کردن نوشته یا لوگو به فیلم و … اشاره کرد.

برخی قابلیت ها:

1-چند تکه کردن فایل های تصویری
2-متصل کردن چند فایل در یک فایل
3-تبدیل فایل های AVI ،MPEG ،WMV و فیلم های DVD به  AVI ،MPEG ،WMV ،RM
4ستخراج فریم های دلخواه از فایل ویدئویی و ذخیره ی آن به فرمت عکس
5-ترکیب چندین فایل در یک فیلم
6-ایجاد دیسک های ویدئویی با فرمت VCDs ،SVCDs
7-چرخش فایل های ویدئویی
8-افزودن افکت ها و فیلترهای مختلف
9-انتقال Video از DV Cam
10-ساخت فیلم های Flash SWF ،Real Video و WMV
11-تبدیل فیلم به صوت و عکس
12-قابلیت رایت فایل های تصویری
13-قابلیت اضافه کردن بنر، زیرنویس، لوگو و ... به فایل
Rotate کردن فایل
14-قابلیت تغییر frame فایل تصویری، کدهای فایل و frequency آن و ...
15-ویرایش فایل تصویری و حذف بعضی از قسمت های آن
16-تبدیل DVD ها به فرمت های رایج
18قابلیت تبدیل انواع مختلف فایل های تصویری به یکدیگر(HD Video
(inc. AVCHD, MPEG-2 HD and WMV HD), TOD, MOD, M2TS, AVI (DivX, Xvid, etc.),
 MP4 (inc. Sony PSP and Apple iPod), WMV, 3GP, QuickTime (MOV, QT), SWF, DVD, VOB, VRO,
 MPEG-1, 2, 4, H.263, H.264, Real Video, DVR-MS, MKV, FLV

 

Mehrdad بازدید : 1716 چهارشنبه 1393/01/06 نظرات (2)

نرم افزار لاین برنامه ای شبیه وایبر viber و تانگو Tango و …

در پست های قبلی به معرفی نرم افزار LINE که یک مسنجر قدرتمند برای گوشی موبایل است پرداختیم و دانلود Android LINE را برای گوشی های اندروید قرار دادیم. همانطور که گفتیم نرم افزار لاین از بهترین مسنجرهای گوشی مثل وایبر، تانگو، وی چت، ای بادی و … است (که دانلود این نرم افزارهای چت تماس تلفنی مجانی در پستهای قبلی قرار گرفتند). مشخصه نرم افزار LINE اسمایلی ها (شکلک های) گرافیکی جالبی است که مختص این برنامه است. با دانلود نرم افزار لاین می توان به دوستان لیست گوشی رایگان sms زد و تماس گرفت یا به قولی چت کرد و ارتباط صوتی و تصویری مجانی برقرار کرد. در این پست پرشیا جی اس ام دانلود رایگان نسخه کامپیوتر نرم افزار LINE قرار گرفته است که کاربران کامپبوتر هم بتوانند از طریق اینترنت، تماس تلفنی رایگان با شماره دوستان گرفته و با پیامک، مکالمه صوتی و تصویری ارتباط برقرار کنند.

برخی قابلیت ها :

1-تماس صوتی کاملا رایگان

2-اینترفیس فوق العاده زیبا و دلنشین

3-قابلیت شاتراک گزاری رایگان موزیک و عکس و ویدیو

 

 

Mehrdad بازدید : 1147 شنبه 1393/01/02 نظرات (6)

Internet Download Manager معروف به IDM را همه ی مردم سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار  اهمیت دارد ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از سایت دیگری  دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود.



 

| کرک و آموزش کرک کردن قرار داده شد |

Mehrdad بازدید : 1047 شنبه 1392/11/26 نظرات (3)

iromusic نرم افزاری پرطرفدار و محبوب با زبان فارسی می باشد که با استفاده از آن می توانید جدیدترین آهنگ های روز را با یک کلیک دانلود کنید و یا به صورت آنلاین به موزیک ها گوش فرا دهید.همچنین موزیک ویدیو ها.

این نرم افزار به خاطر همین قابلیتش نیست که محبوبیت خاصی را در میان کاربران اینترنتی به دست آورده است بلکه دارای ویژگی های جالبی می باشد که در زیر نوشته شده اند:


1- گوش دادن به آهنگ های جدید با کیفیت های مختلف

2- دانلود جدیدترین موزیک ها ، ویدئوها و سریال ها با یک کلیک

3- دانلود آهنگ با سرعتی بالا بدون نیاز به نرم افزار های جانبی

4- قابلیت به اشتراک گذاری آهنگ ها با دوستانتان

5- آپدیت نرم افزار به ورژن جدید به صورت خودکار

6- جست و جو در میان آهنگ های موجود

7- و … .

 

 

Mehrdad بازدید : 422 شنبه 1392/11/05 نظرات (0)

برنامه UltraISO Premium v9.3.6.2750 final یکی از بهترین برنامه های امیج و بکاپ از سی دی و دی وی دی است شما با استفاده از این برنامه میتواند تنها با زدن چند کلیک از سی دی خود امیج بگیرید  

این نرم افزار قابلیت drog drop  که اینکار خود به تنهایی خیلی از مشکلات شما را به آسانی حل میکند







تعداد صفحات : 2

درباره ما
دانلود برنامه اندروید برای دستگاه های اندرویدی و برنامه های موبایل با سیستم عامل های مختلف به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 596
  • کل نظرات : 2643
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 56090
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 234
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,531
  • بازدید ماه : 1,244
  • بازدید سال : 27,573
  • بازدید کلی : 7,492,832