loading...
دانلود برنامه اندروید-برنامه جانبی نیمباز|نیم موب
آخرین ارسال های انجمن
JZ بازدید : 541 چهارشنبه 1393/07/16 نظرات (0)

 

 دانلود برنامه اندروید Notification Toggle Premium 3.2.1 نرم افزار کاربردی برای قرار دادن میانبر برنامه ها در استاتوس بار در نیم موب

Notification Toggle نرم افزاری است که سرعت دسترسی به برنامه هایی مثل  WiFi، حالت سکوت، بلوتوث، چرخش صفحه و روشن و خاموش کردن حالت پرواز و ... را در استاتوس بار را بالا میبرد.

Notification Toggle  اعلانی در نوار وضعیت گوشی اندروید شما برای سوییچ سریع به wifi , bluetooth , وضعیت سکوت , چرخش صفحه و همچنین روشن یا خاموش کردن حالت پرواز و یا تعدیل روشنایی صفحه نمایش و غیره را برای شما فراهم میکند.


دانلود در ادامه مطلب

 

 

JZ بازدید : 321 چهارشنبه 1393/07/16 نظرات (0)

 

دانلود تقویم اذان گو بادصبا نسخه 5.3.1  در نیم موب برای اندروید

تقویم اذان گوی باد صبا، نرم افزار کاربردی با امکانات فراوان است که همزمان با آغاز سال نو هجری خورشیدی 1393 توسط موسسه موج همراه نور تولید و عرضه شده است. تقویم اذان گو بادصبا یا همان تقویم نفحات سابق که در 5 سال اخیر جزو پرطرفدار ترین تقویم های اسلامی با امکان ویژه پخش اذان می باشد. با ويجت اختصاصي و جذاب براي نمازگزاران و بدون محدوديت زماني بوده و قابليت دريافت اطلاعيه هاي مرتبط با مناسبت هاي روز را دارا مي باشد.

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 

 

JZ بازدید : 348 دوشنبه 1393/07/14 نظرات (0)

 

دانلود برترین برنامه مدیریت فایل های فشرده اندروید WinRAR for Android v5.20.build25

 

 

RAR for Android یا همان winRAR یکی از بهترین و قدرتمند ترین برنامه ها برای مدیریت فایل های فشرده میباشد. از ویژگی های دیگر برنامه می توان به قابلیت رمز گذاری بر روی فایل های فشرده، استفاده سخت افزاری حداقل، ترمیم فایل های آسیب دیده و … اشاره کرد. اگر شما هم به دنبال یک برنامه فوق العاده برای مدیریت فایل های فشرده در گوشی اندروید خود می گردید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه بی نظیر را از دست ندهید.

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب

JZ بازدید : 262 دوشنبه 1393/07/14 نظرات (0)


 

دانلود اپلیکیشین محبوب و قدرتمند Pixlr Express
Express V2.2.3 pixlr بهترین نرم افزار تدوین و ادیت عکس ها ارائه شده توسط کمپانی آتودسک  در اندروید با بیش از 600 افکت که به شما کمک شایانی در ادیت کردن و تدوین عکس ها می کند.

فراوان از بهترین برنامه های ویرایش تصاویر برای سیستم عامل اندروید به شمار می رود که با دارا بودن امکاناتی همچون حذف قرمزی چشم، جداسازی قسمت های مختلف عکس، تغییر سایز و چرخش عکس ها تجربه ی بهترین اپلیکیشن فوتو ادیتور را در اندروید فون شما به ارمغان می آورد.

 

دانلود در ادامه مطلب

 

JZ بازدید : 349 دوشنبه 1393/07/14 نظرات (0)

 

 

دانلود لانچر c برای اندرود (Clauncher)

 

 

 

 

 

زیبا و شیک دو کلمه ایست که میتوان برای این لانچر بکار برد. لانچر Clauncher همانطور که در تصاویر میبینید علاوه بر اینکه ظاهر تلفن همراه شما را به کل تغییر میدهد یک برنامه مدیریتی نیز برای باتری موبایل شما نیز می باشد.

 

 

 

 

یکی دیگر از برنامه های شگفت انگیز اندروید است که توسعه دهندگان آن به شما اجازه ی سفارشی کردن و شخصی سازی منوی گوشی شما را می دهد ، این برنامه باعث می شود که شما بتوانید منوی گوشی خود را فوق العاده زیبا کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 

JZ بازدید : 332 دوشنبه 1393/07/14 نظرات (0)

دانلود OneDrive - formerly SkyDrive - نرم افزار اشتراک گذاری فایل ها در فضای ابری


 

OneDrive یک درایو مکانی است  که می توانید در آن به راحتی عکس ها، فیلم ها، اسناد، و … را در فضای ابری بارگذاری کنید. در واقع این برنامه مکانی را فراهم می کند که برای همیشه فایل های خود را به صورت مجازی به

همراه خود داشته باشید، بدون آنکه هزینه ای اضافی برای خرید هارد ها و فلش های قدرتمند کنید، کافیست به اینترنت دسترسی داشته باشید تا همیشه به چیزهای مد نظرتان دسترسی داشته باشید. پس از بارگذاری فایل می

توانید از one drive دو لینک دانلود دریافت کنید و آن ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

 

 

 

JZ بازدید : 215 یکشنبه 1393/07/13 نظرات (0)

شبیه سازی دوربین های قدیمی با Retro Camera 3.4

برترین اپلیکیشن‌های رایگان عکاسی برای اندروید! 

موبایل آندروید خود را به دوربین های نسل قدیمی تبدیل کنید.

بهتر است ابتدا به عکس های گذشته خود در مدرسه نگاهی بیاندازید. در این پست ما قصد معرفی دوربین عکاسی Retro Camera 3.4 را شما دارید. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا به راحتی عکس های سیاه و سفید تهیه کنید.  عکس های تهیه شده با این دوربین شما را یاد قدیم خواهد انداخت.

JZ بازدید : 326 یکشنبه 1393/07/13 نظرات (0)

 

Smart Launcher 2 2.8 - اسمارت لانچر 2.8 (نسخه کرک شده)

 

 یک لانچر فوق العاده زیبا با طراحی نوآورانه و ساده و کمینه،منابع مورد نیاز کم و یک رابط کاربر پسند است که به شما اجازه می دهد تا با کمترین حرکت هر برنامه دلخواه خود را راه اندازی کنید.

SL2 به وسیله بیش از هشت میلیون نفر دانلود شده است!

 که پس از موفقیت های خود پس از عرضه ی نسخه ی یک آن در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد. همانطور که میدانید با استفاده از لانچرها می توانید به صورت حرفه ای اینترفیس اسمارت فون و یا تبلت خود را سفارشی سازی کنید. نسخه ی دوم اسمارت  لانچربا استفاده ی بسیار کم از حافظه، رابط کاربری آسان و اینترفیسی عالی تجربه ای متفاوت از لانچرهای اندرویدی را برای شما به ارمغان می اورد.

 

اسمارت لانچر ۲ دارای دو نسخه ی معمولی و حرفه ای با عنوان Pro می باشد که نسخه ی حرفه ای آن به نسبت دارای قابلیت های بیشتری است که از آن ها می توان به دارا بودن یک صفحه نمایش ثانویه برای قرار دادن ویجت، قفل صفحه نمایش زیبا و غیره اشاره کرد.

 


دانلود در ادامه مطلب

JZ بازدید : 409 دوشنبه 1393/06/31 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس پرقدرت برای اندروید CM Security AppLock &AntiVirus 1.8.8

CM Security AppLock &AntiVirus  | آنتی ویروس رایگان، محبوب و قدرتمند محصولی کمپانی Clean Master

 

CM Security  بر طبق نتایج تست موسسه AV-TEST، آنتی ویروس CM Security مقام اول را در کارایی و کشف ۱۰۰ درصدی ویروس ها کسب کرده است!

برای دانلود آنتی ویروس اندروید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تعداد صفحات : 59

درباره ما
دانلود برنامه اندروید برای دستگاه های اندرویدی و برنامه های موبایل با سیستم عامل های مختلف به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 596
  • کل نظرات : 2643
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 56090
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 234
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,418
  • بازدید ماه : 1,131
  • بازدید سال : 27,460
  • بازدید کلی : 7,492,719