loading...
دانلود برنامه اندروید-برنامه جانبی نیمباز|نیم موب
آخرین ارسال های انجمن
Mehrdad بازدید : 616 چهارشنبه 1393/02/10 نظرات (1)

امروزه که دیگر سی دی محو شده و دی وی دی کاربردی ندارد نرم افزار کاربردی و فوق العاده ساده ای به بازار عرضه شده تا با آن بتوان ویندوز ها محبوب ۷ ، ۸ و ۸٫۱ را از روی فلش نصب کرد. با دریافت این نرم افزار می توانید ویندوز خود را بر روی فلش کپی کنید و هر کجا که می روید بتوانید به آسانی آن را حمل کنید و به صورت ساده ای ویندوز را بدون هیچ مشکلی نصب و اجرا نمایید دیگر با داشتن این نرم افزار و یک فلش مموری لازم نیست دیسک ویندوز خود را به دیگران بدهید یک فلش کافیست تا به راحتی ویندوز را کپی کنید و بدون نگرانی از خراب شدن ویندوز در دیسک ویندوز خود را نصب کنید و از آن استفاده نمایید.اکنون شما میتوانید آن را بصورت رایگان دانلود کنید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

 

1- نصب آسان نرم افزار

2- حجم بسیار کم

3- نرم افزار بسیار کاربردی

4- ساخت فلش بوت برای نصب ویندوز

5- پشتیبانی از فایل ISO و DVD و پوشه نصب ویندوز

6- نصب ویندوز های ۷ , ۸ , ۸٫۱

7- و…

 

 

Mehrdad بازدید : 767 چهارشنبه 1393/02/10 نظرات (0)

Photo Editor by Aviary یک نرم افزار قوی برای تغییر تصویر در اندروید است این برنامه را می توان بهترین و محبوب ترین نرم افزار ویرایشگر عکس نام برد این نرم افزار می تواند در کم ترین زمان بهترین تغییر را در تصاویر شما بدهد یعنی شما می توانید به آسانی عکس خود را به شیوه ای که دوست دارید تغییر دهید. این نرم افزار تمامی ابزار هایی را که یک برنامه خوب برای تغییر تصویر می خواهد جمع کرده تا شما بتوانید عکسی زیبا و دیدنی برای خود بسازید این نرم افزار قابلیت هایی دارد که آن را مانند فتوشاپ کرده و محیط زیبا و جذاب آن توانسته که آن را به برترین ویرایشگر تصویر برساند. این نرم افزار می تواند سایز تصویر شما را به اندازه دلخواه تان تغییر دهد و امکان جالب این نرم افزار این بوده که می تواند قرمزی چشم که در بعضی از تصاویر می بینید را حذف کند و می تواند دندان شخصی که در تصویر وجود دارد را سفید کند تا کیفیت تصویر به فوق برسد.


برخی از ویزگی های Photo Editor by Aviary v3.3.0 :

 
1- دارا بودن افکت هایی حرفه ای به همراه صدها قاب

2- ابزارهای چرخش عکس، برش و یا تغییر سایز عکس

3- تنظیم روشنایی، کنتراست، درجه حرارت و اشباع عکس ها

4-رامکان اضافه کردن متن هایی با فونت های زیبا به تصاویر

5- امکان ایجاد الگوهای رفتاری و اعمال برروی عکسها

6- ابزارهای آرایشی قدرتمند رفع قرمزی چشم، حذف لکه و سفید کردن دندان

7- دارا بودن محیط کاربری ساده و کاربرپسند

 

Mehrdad بازدید : 670 چهارشنبه 1393/02/10 نظرات (0)

 

| نسخه بی نهایت |

| بازی مسابقات قایق سواری اندروید |

بازی Powerboat Racing مسابقه قایقهای موتوری ترکیبی از تصاویر عالی و صدا بی نظیر با گیم پلی خیره کننده است که در این بازی با رقابت کردن باز چند بازیکن لحظه های مهیجی را برای خود درست میکنید. در مراحل این بازی شما چالش ها و موانع زیادی را سپری خواهید کرد و لذت رانندگی و مسابقه دادن با قایق های حرفه ای را تجربه میکنید. بی شک این بازی یکی از سخت ترین گیم های کنترلی اندروید است زیرا تعادل و حفظ قایق موتوری هنگام پیچ ها و در دریا با سرعت بالا کار بسیار سخت و پر چالشی را برای شما رقم میزند.


 

 

JZ بازدید : 601 دوشنبه 1393/02/08 نظرات (0)

 

اگر شما هر چند وقت یکبار از بسته های اینترنتی ایرانسل استفاده میکنید و این کار برای شما وقت گیر است میتوانید این نرم افزار را روی گوشی خود نصب کرده و با یک کلیک بسته ی اینترنتی مورد نظر خود را انتخاب کرده همچنین این نرم افزار قابلیت نمایش اعتبار شما را تنها با یک کلیک دارد . 

 

اینترنت ایرانسل

 

 

JZ بازدید : 6327 دوشنبه 1393/02/08 نظرات (0)

ShareIt نرم افزاری فوق العاده جهت ارسال فایل ها بصورت وایرلس با استفاده از وای فای به گوشی دیگر یا کامپیوتر میباشد شما میتوانید حتی فایل هایی با حجم چند گیگابایت را در عرض چند ثانیه به دیگران ارسال کنید فقط کافیست این نرم افزار بر روی گوشی هر دو طرف نصب باشد سازنده نرم افزار ادعا کرده است که این نرم افزار سریع ترین نرم افزار انتقال دیتا در دنیا میباشد و آن را The World s fastest way معرفی کرده است امکان جالب این نرم افزار انتخاب نامی برای انتقال دهندهخود و همچنین انتخاب یک آواتار برای خود میباشد .

 

 

shareir

 

 

ویژگی ها و قابلیت های SHAREit:

 

قابلیت ارسال تمامی فایل ها با هر فرمتی ( عکس ، موزیک ، اسناد  و … )

بدون نیاز به هزینه فعال سازی و اینترنت 

اینترفیس و محیط کاربری بسیار زیبا و دلنشین

قابلیت نمایش تمام دیوایس های موجود در رنج این نرم افزار

قابلیت ارسال فایل های حجیم مانند ویدیو با سرعتی ۶۰ برابر بیشتر از بلوتوث!

قابلیت ارسال خود نرم افزار از طریق وایرلس!

قابلیت ارسال گروهی و ساپورت تا ۵ دیوایس اندرویدی

 

دانلود در ادامه مطلب...

 


Mehrdad بازدید : 1293 یکشنبه 1393/01/24 نظرات (1)

سلام دوستان گرامی قطعا شما ها هم چندین بار به سایت های دانلود فیلم رفته اید که یک لینک فیلم برای شما قرار داده اند و یک لینک جداگانه برای دانلود فایل صوتی دوبله آن. با این نرم افزار که ما برای شما در این پست قرار داده ایم میتوانید به راحتی فایل صوتی را درون فیلم قرار دهید تا فیلم نیز به دوبله فارسی در آید.این نرم افزار علاوه بر اینکه صدا را با فیلم ترکیب می کند می تواند فایل های زیرنویس با فرمت SRT را نیز با فیلم مورد نظر ترکیب کید تا در حمل آن کارتان را آسان کرده باشد و فقط با یک فایل علاوه بر تصویر متن زیرنویس هم به فیلم اضافه میگردد. توجه داشته باشید که وقتی فیلم به ترکیب با صوت آن در می آید فورمت آن MKV میباشد زیرا MKV قویترین فورمت بین فورمت های دیگر میباشد

برخی ویژگی های MKVToolnix 6.8.0:

1- توانایی افزودن دائم زیرنویس (SRT) به فایل MKV

2- توانایی افزودن فایل صوتی دوبله به فایل MKV

3- فرمت قدرتمند MKV در فایل ترکیب شده

 

 


Mehrdad بازدید : 665 یکشنبه 1393/01/24 نظرات (0)

Smash Hit یک بازی اندروید است که شما باید در طی مراحل آن امتیاز کسب کنید تا به مراحل بالاتری و دشوارتر راه پیدا کنید. در این بازی شما در حالی که می دوید باید با توپ هایی که در دست دارید شیشه های روبه رو را بشکنید و با شکستن آنها امتیاز کسب کنید البته این توپ هایی که با آنها شیشه های سر راهتان را می شکنید اندک و محدود می باشد لذا شما باید در این بازی با گرفتن هدف دقیق و داشتن تمرکز شیشه ها را از سر راهتان بردارید. این بازی یک بازی اعتیاد آور است که به شما هم پیشنهاد می شود. این بازی دارای کیفیت بالا به همراه گیم پلی سریع می باشد در این بازی موسیقس یکی از دلایل جذابیت بازی است و در هیجان آن تاثیر زیادی دارد صدای شکستن کریستال ها به شما هیجان خاصی وارد می کند و شما را برای بازی بیشتر تحریک می کند.

 

 

Mehrdad بازدید : 598 یکشنبه 1393/01/24 نظرات (0)

دانلود ترسناک Into the Dead v1.8.1 : روایت بازی در جهانی اتفاق می افتد که مرده ها در آن تاخت و تاز کرده اند و تمامی انسان ها را به سوی مرگ فرستاده اند؛ تنها شما تعداد اندکی جان سالم به در برده اند و برای زنده ماندن باید بر علیه زامبی ها اقدام کنید.

شما باید سعی کنید تا زامبی ها را از سرزمین خود بیرون رانده و آن ها را برای نابود کنید. زامبی ها به صورت وحشتناک با توده های زیادی  به سوی شما حمله ور می شوند و شما را مورد تاخت و تاز قرار می دهند. شما باید با تمام امکانات خود جهان را از شر زامبی نجات دهد چشم امید همه به شماست.

 

 

تعداد صفحات : 59

درباره ما
دانلود برنامه اندروید برای دستگاه های اندرویدی و برنامه های موبایل با سیستم عامل های مختلف به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 596
  • کل نظرات : 2643
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 56090
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 234
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,341
  • بازدید ماه : 1,054
  • بازدید سال : 27,383
  • بازدید کلی : 7,492,642