loading...
دانلود برنامه اندروید-برنامه جانبی نیمباز|نیم موب
آخرین ارسال های انجمن
Mahdi بازدید : 646 یکشنبه 1392/11/20 نظرات (1)

GramWidget – Instagram Widget یک ویجت جالب با امکانات مختلف می باشد که قادر است عکس های مورد علاقه شما در اینستاگرام را در صفحه نمایش خانگی اندرویدتان به تصویر بکشاند . با استفاده از این ابزارک می تواند به صورت مستقیم تصاویر را لایک زده و یا اقدام به نمایش تصاویر دارای یک نوع تگ خاص نمایید . افزون بر این قابلیت های دیگری نظیر نمایش تصاویر محبوب اینستاگرام ، عکس های اختصاصی و تعویض خودکار عکس ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پیش نیاز : اندروید ۲.۳ و بالاتر

 


Mahdi بازدید : 656 یکشنبه 1392/11/20 نظرات (0)

ابزارک Battery به شما کمک می کند از میزان شارژ باتری دستگاه تحت اندروید خود در محیطی زیبا آگاه شوید . این ویجت که از جمله زیباترین ابزارک های نمایش میزان انرژی باقی مانده باتری در گوگل پلی می باشد با محیط جذاب خود می تواند یک تجربه جدید را برایتان به ارمغان آورد .
شما می توانید از این ابزارک در اندازه های ۱در۱ و ۲در۱ استفاده کنید .

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 


Mahdi بازدید : 672 شنبه 1392/10/14 نظرات (2)

Nimmob logo

 

 

| افتتاح سرور دانلود نیم موب |

 

با سلام خدمت شما طرفداران نیم موب.

بازهم پیشرفتی در نیم موب رو شاهد هستید که ایندفعه دانلود برای شما از سرور های رزبلاگ برداشته و همه پست های بعدی لینک های دانلود از سرور سایت خواهند بود که دانلود را برای شما بسیار سریع تر خواهد کرد و قابلیت ایست در دانلود را خواهند داشت.

با این امکان شما دیگر مشکلی در دانلود کردن فایل ها از سایت نخواهید داشت.

از این به بعد هر پستی که لینک دانلود اون مشکل داشت درخواست بدبد که لینک دانلود تغیر کنه.

 

به امید پیشرفت نیم موب.

مدیران سایت: مهدی توفیقیان و  فرزام غلامپور

 

 

Mahdi بازدید : 862 شنبه 1392/10/14 نظرات (0)
| بهترین برنامه برای انتقال دیتا بازی ها در اندروید ۴ به بالا |
توضيحات:

تا به حال این مشکل را داشتید که بخواهید فایلی را از لپ تاب به گوشی منتقل کنید اما کابل گوشی را همراه نداشتید و یا اینکه به علت بالا بودن حجم فایل این کار برای شما غیر ممکن شده است؟ راه حل شما این برنامه است، این برنامه به شما یک آدرس آی‌پی می‌دهد که آن را در مرورگر خود وارد می‌کنید و بعد از تایید توسط گوشی لپ تاب شما از طریق وایرلس به گوشی منتقل می‌شود و شما می‌توانید تمام محتوای گوشی خود را بر روی آن مرورگر مشاهده کنید، توجه کنید که برای اینکار گوشی و رایانه شما باید به یک شبکه محلی متصل باشند.

یکی از ویزگی های بسیار خوب این برنامه این است که شما می توانید گوشی خود را با صفحه خاموش در یک اتاق قرار داده و در اتاق دیگر توسط رایانه خود دوربین گوشی را چک کرده و به نوعی از گوشی به عنوان یک دوربین مدار بسته استفاده کنید. سرعت انتقال فایل توسط این برنامه و در این حالت بسیار بالا است، در ضمن شما می‌توانید از این طریق مرورگر با گوشی خود شماره هم بگیرید.

Mahdi بازدید : 858 چهارشنبه 1392/10/11 نظرات (1)

 

با تم نکست نیویورک (NEXT Launcher NEW YORK)، رنگ های طلایی و مشکی را به اندروید خود بیاورید و تنوعی زیبا در گوشی یا تبلت خود ایجاد نمایید. در این پوسته آیکون ها و پس زمینه هایی ساده با رنگ و طرحی طلایی و متنوع بر روی هر یک وجود دارد که در قسمت های مختلف رابط کاربری مانند هوم اسکرین، رابط کشویی، منو ها و … به نمایش در می آید.

نمایش چنین ترکیبی از رنگ ها در گرافیک سه بعدی نرم افزار لانچر Next، محیط جالب توجهی را پدید می آورد. برای اجرا از آخرین نسخه از نرم افزار لانچر Next استفاده نمایید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...


Mahdi بازدید : 7062 یکشنبه 1392/10/01 نظرات (8)

winrar-nimmob

WinRar یک برنامه بسیاز قوی برای فشرده سازی میباشد مه توسط شرکت RARLAB ساخته و ارائه میشود.

این برنامه میتواند 10 درصد بیشتر از سایر برنامه های فشرده سازی این کار را برای شما انجام دهد.

WinRAR می تواند فایل های RAR & ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نمی باشد نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج و نصب کنید.

Mahdi بازدید : 2039 شنبه 1392/09/30 نظرات (7)

 

سلام

امروز یه برنامه واسه شما قرار میدیم که میتونید به کمک این برنامه کسانی که با نیمباز جاوا آنلاین میشن رو هک کنید.

کاره ساده ای هست.

باید کسی رو که میخواید هک کنید تو اد لیستتون باشه و بعد وارد آی دی خودتون بشید،آی دی طرف رو وارد کنید و پسورد جدیدش.

فقط یه توصیه:

کسی رو الکی اذیت نکنید.

موفق باشید.

 

 

برای دانلود کد به ادامه مطلب برید!

Mahdi بازدید : 27656 پنجشنبه 1392/09/28 نظرات (33)

 

 

"وی چت" هم فـ.ــیلتر شد. یعنی از این به بعد هیچ ایرانی از داخل ایران نمی تواند بدون استفاده از فـ.ــیلـ.ـتر شکن یا وی پی ان از این اپلیکشن استفاده کند. به هر حال این امکان هم همچون بسیاری از امکانات جهان تکنولوژیک امروز به صورت قانونی غیر قابل استفاده شد.

 

چت در زبان انگلیسی به معنای گفت و گوی دوستانه، درددل و مکالمه است. فــ.ـیلـ.ـتر کردن وی چت، جدای از مشکلاتی که برای بسیاری از افراد به وجود می آورد - به خصوص کسانی که عزیزانی را در خارج از کشور دارند و می توانند به رایگان با آنها در تماس باشند - از نقطه نظر نشانه شناسی نیز حائز اهمیت است.امروز امکانی فـ.ــیلـ.ــتر شده و دسترسی به آن محدود شده است که نماد گفت و گو و مکالمه است. این که چرا این افزار مسدود شده است و این که چرا مجاز نیستیم و نباید با یکدیگر گفت و گو کنیم، پرسش بزرگی است که مسئولان مرتبط با این ماجرا موظف به پاسخگویی درباره آن هستند. اما به راستی زمانی که کانالی برای ارتباط، گفت و گو، مکالمه، انتقال افکار و اخبار، مسدود می شود و استفاده از آن مطابق قانون جرم محسوب می شود، چگونه انتظار داریم جامعه مشکلات و مسائل خود را با گفت و گو و دیالوگ حل و فصل کند؟! چگونه انتظار داریم زمانی که مشکلی بروز می کند، به جای توسل به خشونت و چاقو و چاقو کشی، با یکدیگر گفت و گو کنیم و از این طریق مشکل را مرتفع سازیم؟! اصلا چرا اینقدر به گسترش دامنه جرم در میان جامعه ایرانی اصرار داریم؟! نگاه کنید ... بسیاری از ما ایرانی ها امروزه به صورت بالفعل مجرمیم و باید مجازات شویم. توجه کنیم به آماری که وزیر محترم ارشاد از استفاده کنندگان از ماهواره در تهران داده اند. بدین ترتیب حدود هفتاد درصد تهرانی ها در طول شبانه روز به واسطه استفاده از ماهواره مرتکب جرم قانونی می شوند! و از امروز استفاده کنندگان از وی چت را نیز باید به دایره وسیع مجرمان افزود !

بقیه در ادامه مطلب

Mahdi بازدید : 1630 دوشنبه 1392/09/18 نظرات (0)

 

گربه سخنگو اینبار برای جاوا.

این برنامه یا بهتره بگیم بازیه جالب و پر طرفدار اینبار برای جاوا هم ساخته شد و طرفداران خود را خوشحال کرد.

این بازی با تقلید صدای شما یه صدای بسیار جالب به شما میدهد که از آن میتوانید نهایت لذت را ببرید.

 

تعداد صفحات : 21

درباره ما
دانلود برنامه اندروید برای دستگاه های اندرویدی و برنامه های موبایل با سیستم عامل های مختلف به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 596
  • کل نظرات : 2643
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 56090
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 570
  • باردید دیروز : 209
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,807
  • بازدید ماه : 5,158
  • بازدید سال : 31,487
  • بازدید کلی : 7,496,746