loading...
دانلود برنامه اندروید-برنامه جانبی نیمباز|نیم موب
آخرین ارسال های انجمن
Mehrdad بازدید : 532 چهارشنبه 1393/01/13 نظرات (0)

  نیمباز ( !NimBuzz ) يکي از پر طرفدار طرين مسنجر هاي دنياست .

اين مسنجر روزانه افراد زيادي را به خود جذب ميکند. چت روم ها، چت خصوصي ، چت صوتي و تماس رايگان، پشتيباني از سرويس هاي مختلف مانند ياهو و... از امکاناتي بوده است که باعث شده است اين مسنجر حرفايي براي گفتن داشته باشد.

در اين نسخه برخی از مشکلات نسخه قبلی بر طرف شده و امکان ارسال شکلک های جدید مانند ارسال یک گل به دوست خود را به شما داده است.

 بعضی از اوقات متن مانند یک شکل مانند گل نمیتواند به فرد مقابل مصلا دئست داشتنش را بفهماند به همین دلیل شرکت نیمباز در این نسخه از نیمباز شکلک های بسیار جدید و متنوع را در اختیار کاربران قرار داده است که سایت نیم موب این نسخه را در اختیار شمار قرار داده است.


ویژگی ها :

1_ سرعت بالا ارسال متن

2_ امکان برقراری تماس صوتی

3_قابلیت اشتراک گزاری عکس و فیلم و موزیک

4_قرار دادن شکلک های جدید

5_و......

 

دانلود در ادامه مطلب...

JZ بازدید : 853 چهارشنبه 1393/01/13 نظرات (1)

 

این مجموعه فوق العاده شمال 60 زنگ موبایل کلاسیک و ملایم است که برخی از آن ها  از قسمت های مناسب Ringtone آهنگ های مشهور انتخاب شده است که میتوانید به عنوان زنگ موبایل خود استفاده کنید. این مجموعه را ما گردآوری کرده ایم و به راحتی برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم . 

mobile ringtone

 

دانلود در ادامه مطلب... 

  

Mehrdad بازدید : 462 چهارشنبه 1393/01/13 نظرات (0)

skype نام يكي از بهترين و معروف ترین نرم افزار هاي رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP است  كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم ميسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساسه گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید.

 

 skype

دانلود در ادامه مطلب...

 

Mehrdad بازدید : 523 چهارشنبه 1393/01/13 نظرات (0)

Internet Explorer 11 اینترنت اکسپلورر بدون شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها و مرورگرها برای مشاهده صفحات وب می باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر استفاده می کنند. امروز برای شما دوستان عزیز آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار اینترنت اکسپلورر را آماده دانلود کردیم. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار اینترنت اکسپلورر را بصورت رایگان از سایت نیم موب دانلود دریافت نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Explorer 11 :
1-امنیت بالاتر نسبت به نسخه های قبل
2-نمایش هرچه بهتر صفحات وب
3-پشتیبانی کامل از HTML5 و CSS3
4-سازگاری با تقریبا تمامی استانداردها
5-سرعت بسیار بالا در نمایش صفحات وب
6-اضافه شدن پوسته های جذاب برای این مرورگر
7-عدم استفاده بالا در منابع سخت افزاری
8-مناسب برای برنامه نویسان حرفه ای به دلیل پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی ها
9-پشتیبانی کامل از Web 2
10-پشتیبانی کامل از Silver Light 4 به منظور نمایش بهتر فایل های چند رسانه ای
11-سرعت بسیار بالاتر در پردازش و نمایش صفحات گرافیکی و چند رسانه ای
12-استفاده از موتور جاوا اسکریپت جدید برای پردازش و ...

 

 


Mehrdad بازدید : 670 چهارشنبه 1393/01/13 نظرات (0)

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس به تدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

 

 

JZ بازدید : 3034 چهارشنبه 1393/01/13 نظرات (0)
 
 
مسنجر واتساپ ( whatsApp messenger v2.11.394 )  یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و… منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن آن برای سیمبین آماده کرده ایم.
با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال 3G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید .

برخی از امکانات برنامه ی WhatsApp Messenger سیمبین :

- دارا بودن شکلک هایی بسیار زیبا
- امکان ایجاد چت های گروهی و چت به صورت چند نفره
- امکان ارسال فایل های مختلف برای طرف مقابل
- امکان بلوکه کردن مخاطب خاص
- امکان به اشتراک گذاری مکان شما
- ضبط صدا و ارسال سریع آن برای طرف مقابل
- استفاده ی ناچیز از اینترنت
 
 
WHATSAPP

 

از ویژگی های این مسنجر می توان ارسال پیامک رایگان و دارا بودن محیط کاربری آسان را نام برد . آخرین نسخه  WhatsApp Messenger را می توان با یک کلیک از نیم موب دریافت کنید. 
 

 دانلود در ادامه مطلب...

 

JZ بازدید : 616 چهارشنبه 1393/01/13 نظرات (0)
مسنجر واتساپ ( whatsApp messenger v2.11.205 )  یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و… منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم.
با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال 3G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید .

برخی از امکانات برنامه ی WhatsApp Messenger اندروید :

- دارا بودن شکلک هایی بسیار زیبا
- امکان ایجاد چت های گروهی و چت به صورت چند نفره
- امکان ارسال فایل های مختلف برای طرف مقابل
- امکان بلوکه کردن مخاطب خاص
- امکان به اشتراک گذاری مکان شما
- ضبط صدا و ارسال سریع آن برای طرف مقابل
- استفاده ی ناچیز از اینترنت

از ویژگی های این مسنجر می توان ارسال پیامک رایگان و دارا بودن محیط کاربری آسان را نام برد . آخرین نسخه ی WhatsApp Messenger را می توان با یک کلیک از نیم موب دریافت کنید.
 
 
 
whatsApp
دانلود در ادامه مطلب...
Mehrdad بازدید : 277 سه شنبه 1393/01/12 نظرات (0)

کمتر کاربری پیدا می‌شود که با نرم افزاری به نام JetAudio 8.1.1.2010 Plus VX آشنایی نداشته باشد. نرم افزاری فوق العاده کامل که قادر است تا تقریبا تمامی‌فرمت‌های صوتی و تصویری موجود را به بهترین شکل ممکن و با نهایت کیفیت اجرا نماید. Cowon JetAudio Media Center نام یکی از کاملترین نرم افزارهایی است که در زمینه پخش، مدیریت و تبدیل فرمت‌های صوتی و تصویری می‌تواند در خدمت کاربران قرار گیرد. این نرم افزار که بیشتر به یک بسته نرم افزاری شبیه است سال‌هاست که نسخه‌های آن ارائه می‌شود و بیشتر کاربران در سراسر دنیا این ابزار را به هر نرم افزاری دیگری ترجیح می‌دهند چراکه قابلیت‌های آن با توجه به حجم و فضایی که از سیستم اشغال می‌کند نسبت به ابزارهای مشابه بسیار مناسب تر است. این امر در حالی است که JetAudio قادر است تا همه فرمت‌هایی که وجود دارند را هم اجرا کرده و به نمایش در آورد. پخش انواع فیلم‌ها دی وی دی با بهترین کیفیت ممکن و نهایت کیفیت در صوت که اهمیت ویژه ای برای کاربران دارد از مهم ترین مواردی است که در تمامی‌نسخه‌های این ابزار تعریف شده هستند.

 

 

JZ بازدید : 340 سه شنبه 1393/01/12 نظرات (0)

حتما شما هم بوت های زیادی رو دیدید که هر کدومشون کار خاصی انجام میده شما میتونید با این برنامه یه بوت که همه ی اون کار ها و حتی بیشتر رو انجام میده بسازید و اون بوت سرور رو معروف کنید . معمولا از این نوع برنامه ها روی VPS استفاده میکنن .

آموزش استفاده از ابن برنامه و ویژگی های این نرم افزار رو برای شما میذاریم و توضیح میدیم این برنامه رو به راحتی از بزرگترین سایت نرم افزار های جانبی نیمباز "نیم موب" دانلود کنید .

استفاده از بوت بسیار سادست فقط در هر قسمت باید جوک ها، جملات عاشقانه ،آیدی های فروشی شما، و... رو با # استفاده کنید دستورات بوت برای استفاده ادمین های بوت و کاربران بوت رو میتونید توی Help بالای نرم افزار مشاهده کنید.

ما تمامی تنظیمات برنامه رو توی یه save برای شما آماده کردیم که کار شما خیلی ساده تر میشه و حساب کار برای استفاده کردن از بوت میاد دستتون فقط کافیه این save رو با زدن گزینه save و بعد Load کردن سیوی که ما آماده کردیم باز کنید تا تنظیمات پیش فرض به به بوت اضافه بشه این save به بصورت اختصاصی توسط نیم موب تهیه شده و برای رضایت شما کاربران عزیز نیم موب است .

در کادر Remoter باید ادمین های بوت رو قرار بدید هر ادمین رو با # جدا کنید.

 

Robot_assistant

 

ویژگی های نرم افزار

 

- برداشتن عکس آیدی

- برداشتن پروفایل دیگران

- میدیریت کامل بوت از راه دور توسط ادمین های بوت

- اضافه کردن فیلم به بوت

- اضافه کردن جوک و جملات عاشقانه به بوت

- تغییر استاتوس خودکار

- بوت s2a server

- ارسال s2a با برنامه برای ادلیست بوت

- اضافه کردن فیلم ، عکس ، موزیک ف برنامه موبایل ، کامپیوتر و.. 

و...

دانلود در ادامه مطلب...

JZ بازدید : 758 دوشنبه 1393/01/11 نظرات (0)

 

Lightomania  که به معنای روشنایی دیوانه کننده است نام بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که در سبک بازی هایی همچون Cut The rope قرار میگیرد در این بازی شما باید به دنبال انواع لامپ ها بگردید و مسیر خود را پیدا کنید این بازی سرگرم کننده را از نیم موب دریافت کنید .


Lightomania

دانلود در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 59

درباره ما
دانلود برنامه اندروید برای دستگاه های اندرویدی و برنامه های موبایل با سیستم عامل های مختلف به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 596
  • کل نظرات : 2643
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 56090
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 729
  • باردید دیروز : 209
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,966
  • بازدید ماه : 5,317
  • بازدید سال : 31,646
  • بازدید کلی : 7,496,905